Trustpilot
Interim CFO / økonomichef
Træfsikre match til ethvert behov
Bredt netværk af CFO'er i hele Danmark
10+ års erfaring inden for interim management
Altid hurtige processer og høj kvalitet
Foretag en forespørgselVi kontakter dig inden for 2 timer (kontortid)
Har du brug for en interim CFO?
En opgave som interim CFO kræver solid erfaring med at lede en økonomifunktion. Der er ofte behov for at udvikle arbejdsgange og processer samt at identificere forbedringer og drive optimeringsindsatser. Som en del af den øverste operationelle ledelse kræves der et højt niveau af strategisk kompetence. Moden og selvsikker ledelse bygger som oftest på lang ledelseserfaring og omfattende brancheerfaring. Hos Brightmill har vi over ti års erfaring med at ansætte interim CFO'er med forskellige spidskompetencer inden for en lang række brancher i hele Danmark. Dette gælder både børsnoterede og ikke-børsnoterede virksomheder. Med et unikt netværk af topkandidater kan vi hurtigt hjælpe dig med at finde den rette person til at varetage udfordrende nøgleopgaver.
Vi arbejder med både store og små kunder. Inden for de fleste brancher og sektorer.
Fokus på kundernes behov
Ved næsten alle vores interimløsninger er tid en kritisk faktor. Når en kunde har brug for en interim manager, skal det gå hurtigt. Kravene til en CFO varierer meget fra virksomhed til virksomhed og fra branche til branche. Det samme gælder for økonomichefer. En vigtig succesfaktor i vores arbejde er en dybtgående forståelse af de konkrete behov. Det gør vi gennem en tæt dialog med kunden allerede i den indledende fase af opgaven.
Takket være deres omfattende erfaring og mange løste opgaver har vores executive recruiters en god forståelse for, hvad der kræves i forskellige situationer, og de er i stand til at omsætte kundernes ønsker til klare og attraktive kravspecifikationer.
Ved akutte behov for specifikke kompetencer
Brightmill har gennem årene opbygget et omfattende netværk af senior interim managers og specialister. Vi har en meget god dækning af interim konsulenter på markedet, både geografisk og fagligt. Gennem veletablerede digitale arbejdsprocesser er vi i løbende dialog med vores kandidater og holder os orienterede om, hvornår de står til rådighed for nye opgaver. Dette er særlig vigtigt ved interimansættelser, da behovet ofte er presserende.
Vi ved, at interim kandidater er selektive, når det gælder valg af samarbejdspartnere. Derfor er vi opsat på at tilbyde de mest spændende opgaver og derved tiltrække de bedste kandidater. Vores netværk dækker hele Danmark, og vores kandidater er nøje udvalgt på baggrund af deres kompetencer og erfaring. Med vores kandidater og veletablerede søgeprocesser har vi skabt optimale betingelser for at forsyne vores kunder med den rette konsulent. Vi ved, at vores kunder sætter pris på, at vi holder, hvad vi lover.
Hvorfor Brightmill?
Traditionelle rekrutteringsbureauer
Intern rekruttering
Konkurrenter
Brightmill
Interimsspecialister
Sjældent
Aldrig
Altid
Altid
Konsulentnetværk
Aldrig
Aldrig
Ofte
Altid
Fuldt digitaliseret
Nogle gange
Sjældent
Nogle gange
Altid
Hurtige processer
Sjældent
Sjældent
Altid
Altid
Professionella
Ofte
Ofte
Ofte
Altid
Erhvervsorienterede rekrutteringskonsulenter
Nogle gange
Nogle gange
Nogle gange
Altid
Gennemsigtige kundeanmeldelser
Nogle gange
Sjældent
Nogle gange
Altid
Hvorfor Brightmill?
Traditionelle rekrutteringsbureauer
Intern rekruttering
Interimsspecialister
Sjældent
Aldrig
Konsulentnetværk
Aldrig
Aldrig
Fuldt digitaliseret
Nogle gange
Aldrig
Hurtige processer
Sjældent
Sjældent
Profesionella
Ofte
Ofte
Rekrutteringsansvarlig for virksomhedsrådgivning
Nogle gange
Sjældent
Gennemsigtige kundeanmeldelser
Nogle gange
Sjældent
Konkurrenter
Brightmill
Interimsspecialister
Altid
Altid
Konsulentnetværk
Ofte
Altid
Fuldt digitaliseret
Nogle gange
Altid
Hurtige processer
Altid
Altid
Fagfolk
Ofte
Altid
Rekrutteringsansvarlig for virksomhedsrådgivning
Nogle gange
Altid
Gennemsigtige kundeanmeldelser
Nogle gange
Altid
Vores løfte til dig som kunde
Hos Brightmill er vi specialister inden for interim. Med over ti års erfaring er vi et af Nordens førende interim bureauer. Vores fokus er at hjælpe dig med hurtigt og effektivt at få den rigtige profil ind til at opfylde dine behov. Når du engagerer Brightmill, kan du forvente en erfaren modpart med veletablerede arbejdsprocesser og faste procedurer for kommunikation og opfølgning. Vores arbejdsmetoder er moderne og effektive, og vores solide kvalitetsarbejde betyder, at vi ved, hvad vores kunder har brug for og ønsker.
Vores mål er at skabe værdi for dig gennem den rette kompetence!
Verificeret
Vores arbejdsproces
Der foretages en omfattende behovsanalyse ved den første kontakt. Takket være vores lange erfaring og erfarne executive recruiters er vi i stand til hurtigt at forstå dine behov og rådgive dig om eventuelle spørgsmål eller bekymringer.
På baggrund af behovsanalysen udarbejder vi, helst sammen med kunden i realtid, en kravprofil, som definerer kravene til færdigheder og erfaring. Kravprofilen danner derefter grundlaget for den videre proces gennem dialog med kandidaterne, præsentationer af kandidaterne, referenceoptagelse og opfølgning under den midlertidige ansættelse.
Ved interim rekruttering skal tingene gå hurtigt. Hemmeligheden er at have et stort netværk af kandidater med opdaterede oplysninger om deres færdigheder og tilgængelighed. Det har vi på Brightmill. For at finde de bedste kandidater er vi altid afhængige af vores eget netværk af nøje udvalgte kandidater i hele Sverige. Vi arbejder hurtigt og effektivt takket være vores internt udviklede systemunderstøttelse, som gør os præcise og tidseffektive.
For at gøre udvælgelsesprocessen så effektiv som muligt bruger vi vores digitale profilværktøj til at sammenligne kandidaternes kompetencer med kravprofilen. Dette giver os mulighed for at sikre objektivitet i udvælgelsesprocessen og for at sikre, at de ansøgere, vi kontakter, har en relevant profil.
Hos Brightmill arbejder vi udelukkende med kompetencebaseret rekruttering. Den ansvarlige senior rekrutteringsmedarbejder interviewer kandidaterne og udarbejder en klar kandidatprofil som supplement til kandidatens CV. Brightmill præsenterer de mest interessante kandidater for kunden.
Kunden interviewer de udvalgte kandidater og udvælger den endelige kandidat.
Der foretages baggrundskontrol af alle de kandidater, vi præsenterer. Brightmill foretager referencekontrol af den endelige kandidat. Den er også baseret på kravprofilen og suppleres af en række generiske spørgsmål, som er opsummeret skriftligt i et let forståeligt format.
Kontrakten underskrives digitalt med kunden og derefter med konsulenten. Brightmill tilbyder også hjælp til opstart og onboarding.
Værdiskabelse med interim
At ansætte en interim manager er en fantastisk måde at skabe værdi og fremme udvikling i din forretning. En anden grund til at hente en konsulentløsning ind på ledelsesniveau er det udefrakommende perspektiv. Med en interim chef skaber man forudsætninger for at se på organisationen med nye øjne. Det kan føre til både nye indsigter og konstruktive løsninger.
Det er en almindelig opfattelse, at interimansatte chefer oftest har til opgave at forvalte en ledig lederpost i en tidsbegrænset periode. Det er til en vis grad korrekt. Samtidig rapporterer langt de fleste af vores konsulenter, at deres opgaver ofte skifter fra administrativ ledelse til at blive udviklende. Kunderne udnytter muligheden og drager fordel af den erfaring og ekspertise, som interim manageren tilbyder.
Foretag en forespørgsel
Har du brug for hjælp til at finde den rigtige interim konsulent hurtigt? Vi er specialiseret i interim management og har over ti år i branchen.
Ring til os på +45 35 12 10 00 eller lav en forespørgsel her, og vi kontakter dig inden for 2 timer (i kontortid). Alle oplysninger, som du giver os, behandles fortroligt.
Ofte stillede spørgsmål og svar om
Interim CFO / økonomichef
Vi har ingen faste honorarer, de fastsættes i samråd med kandidaten ud fra den specifikke opgave og kunde. Da vi altid søger at sende vores opgaver i udbud blandt vores kandidater, kan vi skabe omkostningseffektive løsninger for dig som kunde.
Den mest almindelige grund til at ansætte en interim manager er at bestride en ledig stilling. Det kan hande om, at man har brug for støtte til et specifikt projekt, til planlægning eller forandringsledelse i forbindelse med optimeringsprocesser eller systemudvikling og -ændringer. Nogle gange kan en interim manager hentes ind for at støtte en person, der er ny i sin rolle.
Brightmill arbejder landsdækkende, hvilket afspejles i vores netværk. Sverige er vores første og største marked, men vi indgår nu aftaler i hele Danmark.
Vi kvalitetssikrer alle de kandidater, vi præsenterer for vores kunder, gennem kompetencebaserede interviews, baggrundskontrol og referencetagning. Resultaterne præsenteres skriftligt i et let overskueligt format.
De fleste af vores konsulenter ønsker at være konsulenter, men omkring 15 procent af vores opgaver ender med at blive til fasteansættelser. Hvis man fastansætter en konsulent, skal man betale et ansættelsesgebyr.