
Trustpilot
Interim COO
Vi matcher den rette person til opgaven
Bredt netværk af COO'er i hele Danmark
Mere end 10 års erfaring inden for interim management
Altid hurtige processer og høj kvalitet
Foretag en forespørgselVi kontakter dig inden for 2 timer (kontortid)
Er du på udkig efter en interim COO?
Kravspecifikation og profil til en interim COO varierer alt efter branche og forretning. Som operativ chef skal man være i stand til at håndtere strategiske spørgsmål og samtidig kunne arbejde operationelt for at skabe forbedringer og øge effektivitet. Med solid brancheerfaring udfylder en interim COO rollen som en leveringsdygtig implementator, der motiverer og inspirerer underordnede ledere og medarbejdere, også ved tidsbegrænsede indsatser. Hos Brightmill har vi specialiseret os i at matche de rigtige kandidater til vore kunders specifikke behov. Ud fra vores store netværk af interim managers og effektive arbejdsmetoder kan vi ofte overgå vores kunders forventninger, både med hensyn til hurtighed og match med kravspecifikationen.
Vi arbejder med både store og små kunder. Inden for de fleste brancher og sektorer.






Kvalitetssikrede kandidater
Vi ved, at interim kandidater er omhyggelige, når de vælger, hvilke virksomheder de vil arbejde sammen med. Ved at tilbyde interessante og udfordrende opgaver ved vi, at vi tiltrækker de bedste kandidater på markedet. Personerne i vores netværk er nøje udvalgt til at matche de opgaver, vi tilbyder. Med Brightmills kandidater og vores veletablerede arbejdsprocesser har vi skabt unikke betingelser for at kunne tilgodese vores kunders behov. Brightmills kandidater befinder sig naturligvis over hele Danmark – præcist som vores kunder.
Ved interimansættelser skal tingene gå hurtigt. Behovene er ofte umiddelbare, men kravspecifikationen er specifik. Derfor har vi i Brightmill været omhyggelige med at udvikle vores arbejdsprocesser. De skal understøtte en hurtig rekrutteringsproces af høj kvalitet. Vi har velfungerende digitale metoder til at sikre kvaliteten i alle faser fra kravspecifikation til levering på opgaven. Vores executive recruiters har stor erfaring med kompetencebaseret rekruttering inden for interim management. Med en kombination af lydhørhed og forretningsforståelse sikrer de, at alle Brightmills rekrutteringsprocesser er præget af effektivitet og dialog.
Sådan finder vi den rigtige COO
Vi har en solid rekrutteringsproces med en række obligatoriske trin for at sikre kvaliteten i alle led. For at kunne finde den rigtige kandidat er vi omhyggelige med at sikre fuld konsensus med kunden om krav og behov fra starten af opgaven. Dette opnår vi ved at udarbejde kravspecifikationen i grundig dialog med kunden. Som understøttelse har vi vores skræddersyede digitale profilværktøj, der gør det muligt for os løbende at definere og vurdere kompetencer og andre krav. Når kravspecifikationen er udarbejdet, begynder vi at lede efter kandidater.
Hos Brightmill arbejder vi udelukkende med search. Det betyder, at vi aktivt opsøger kandidater, som vi mener vil matche den ønskede profil. Derefter gennemfører vi en komplet rekrutteringsproces i fuld overensstemmelse med alle spillets regler, herunder kvalitetssikrende interviews, baggrundskontrol, kundeinterviews og referencetagning. Med mere end ti år i branchen kender vi det nordiske marked for interim. Du er velkommen til at spørge os!
Hvorfor Brightmill?
Traditionelle rekrutteringsbureauer
Intern rekruttering
Konkurrenter
Brightmill
Interimsspecialister
Sjældent
Aldrig
Altid
Altid
Konsulentnetværk
Aldrig
Aldrig
Ofte
Altid
Fuldt digitaliseret
Nogle gange
Sjældent
Nogle gange
Altid
Hurtige processer
Sjældent
Sjældent
Altid
Altid
Professionella
Ofte
Ofte
Ofte
Altid
Erhvervsorienterede rekrutteringskonsulenter
Nogle gange
Nogle gange
Nogle gange
Altid
Gennemsigtige kundeanmeldelser
Nogle gange
Sjældent
Nogle gange
Altid
Hvorfor Brightmill?
Traditionelle rekrutteringsbureauer
Intern rekruttering
Interimsspecialister
Sjældent
Aldrig
Konsulentnetværk
Aldrig
Aldrig
Fuldt digitaliseret
Nogle gange
Aldrig
Hurtige processer
Sjældent
Sjældent
Profesionella
Ofte
Ofte
Rekrutteringsansvarlig for virksomhedsrådgivning
Nogle gange
Sjældent
Gennemsigtige kundeanmeldelser
Nogle gange
Sjældent
Konkurrenter
Brightmill
Interimsspecialister
Altid
Altid
Konsulentnetværk
Ofte
Altid
Fuldt digitaliseret
Nogle gange
Altid
Hurtige processer
Altid
Altid
Fagfolk
Ofte
Altid
Rekrutteringsansvarlig for virksomhedsrådgivning
Nogle gange
Altid
Gennemsigtige kundeanmeldelser
Nogle gange
Altid
Brightmill opfylder dine forventninger
Når du hyrer Brightmill, kan du forvente et samarbejde, der er præget af hastighed, struktur og kommunikation. Vore executive recruiters er erfarne og har længe arbejdet med kompetencebaseret rekruttering til interimstillinger. Vores digitale værktøjer giver os mulighed for effektivt at sikre konsensus med vores kunder om krav og behov fra opgavens opstart. Allerede her sætter vi standarden for det kvalitetsniveau, der kendetegner vores måde at arbejde på. Med vores velafprøvede arbejdsprocesser guider vi dig gennem processen med en sikker hånd.
Hos Brightmill arbejder vi aktivt for at sikre, at du som kunde føler dig involveret i hele processen. Vi bistår gerne med rådgivning og tips undervejs. Takket være en streng kvalitetssikring ved vi, at vores metoder er effektive. Derfor kan vi garantere, at du får de resultater, du ønsker.

Verificeret
Vores arbejdsproces
Der foretages en omfattende behovsanalyse ved den første kontakt. Takket være vores lange erfaring og erfarne executive recruiters er vi i stand til hurtigt at forstå dine behov og rådgive dig om eventuelle spørgsmål eller bekymringer.
På baggrund af behovsanalysen udarbejder vi, helst sammen med kunden i realtid, en kravprofil, som definerer kravene til færdigheder og erfaring. Kravprofilen danner derefter grundlaget for den videre proces gennem dialog med kandidaterne, præsentationer af kandidaterne, referenceoptagelse og opfølgning under den midlertidige ansættelse.
Ved interim rekruttering skal tingene gå hurtigt. Hemmeligheden er at have et stort netværk af kandidater med opdaterede oplysninger om deres færdigheder og tilgængelighed. Det har vi på Brightmill. For at finde de bedste kandidater er vi altid afhængige af vores eget netværk af nøje udvalgte kandidater i hele Sverige. Vi arbejder hurtigt og effektivt takket være vores internt udviklede systemunderstøttelse, som gør os præcise og tidseffektive.
For at gøre udvælgelsesprocessen så effektiv som muligt bruger vi vores digitale profilværktøj til at sammenligne kandidaternes kompetencer med kravprofilen. Dette giver os mulighed for at sikre objektivitet i udvælgelsesprocessen og for at sikre, at de ansøgere, vi kontakter, har en relevant profil.
Hos Brightmill arbejder vi udelukkende med kompetencebaseret rekruttering. Den ansvarlige senior rekrutteringsmedarbejder interviewer kandidaterne og udarbejder en klar kandidatprofil som supplement til kandidatens CV. Brightmill præsenterer de mest interessante kandidater for kunden.
Kunden interviewer de udvalgte kandidater og udvælger den endelige kandidat.
Der foretages baggrundskontrol af alle de kandidater, vi præsenterer. Brightmill foretager referencekontrol af den endelige kandidat. Den er også baseret på kravprofilen og suppleres af en række generiske spørgsmål, som er opsummeret skriftligt i et let forståeligt format.
Kontrakten underskrives digitalt med kunden og derefter med konsulenten. Brightmill tilbyder også hjælp til opstart og onboarding.
Skab værdi med en interim manager
Har du brug for en erfaren leder i en begrænset periode? Kontakt os på Brightmill, så sørger vi for at finde den kompetenceprofil, du leder efter!
En udbredt misforståelse er, at interimopgaver altid handler om at forvalte det eksisterende. Det kan også være tilfældet, men at ansætte en interim manager kan også være en effektiv måde at skabe øget værdi og fremme udvikling i din forretning. Med en interim manager henter man en erfaren konsulent med lang erhvervserfaring i rollen og branchen ind. En senior aktør, der kan bidrage med nye perspektiver og samtidig tilbyde en sikker levering af lederskab og ekspertise.
Foretag en forespørgsel
Har du brug for hjælp til at finde den rigtige interim konsulent hurtigt? Vi er specialiseret i interim management og har over ti år i branchen.
Ring til os på +45 35 12 10 00 eller lav en forespørgsel her, og vi kontakter dig inden for 2 timer (i kontortid). Alle oplysninger, som du giver os, behandles fortroligt.
Ofte stillede spørgsmål og svar om
Interim COO
Vi har kontorer i København, Stockholm og Gøteborg, men vi arbejder i hele Danmark og Sverige. Vores største marked er Stockholm, Skåne og Västra Götaland, og vi ekspanderer i Danmark. Vores kandidater befinder sig over hele Danmark.
I modsætning til rekrutteringsfirmaer, der specialiserer sig inden for enkelte brancher, er vi specialiseret i interim. Efter 10 år med fuldt fokus på interim management er der kun få brancher og sektorer, vi ikke har løst opgaver inden for.
Vi er vant til at håndtere fortrolige opgaver og har faste procedurer for, hvordan vi succesfuldt løser opgaver uden at nævne klienten. Vi har også faste procedurer for fortrolighedsaftaler, når vi når til det punkt i processen - alt sammen for at sikre netop den diskretion, der fordres i hver enkelte opgave.
Vi kan have en konsulent på plads hos kunden allerede efter to uger. I de fleste tilfælde kan vi præsentere kandidater inden for få dage efter, vi er blevet forespurgt om opgaven.
Vi foretager et baggrundstjek af alle kandidater, som vi præsenterer for vores kunder. Det gør vi for at sikre, at vi lever op til alle forudsætninger for at levere den rigtige løsning på opgaven. Desuden tager vi referencer på alle endelige kandidater.