Trustpilot
Interim indkøbschef
Vi matcher den rette person til jobbet
Bredt netværk af konsulenter i hele Danmark
Mere end 10 års erfaring inden for interim management
Hurtige processer og høj kvalitet
Foretag en forespørgselVi kontakter dig inden for 2 timer (kontortid)
Har du brug for en interim indkøbschef?
En opgave som interim indkøbschef kræver både spidskompetencer og bredde. Uanset om opgaven er strategisk eller operationel med fokus på omkostningseffektivisering, sortiment- eller leverandørudvikling, kan vi hjælpe dig med at finde den konsulent, du har brug for til en vellykket interimansættelse. Vi har en bred vifte af forretningsdrevne indkøbschefer med forskellige kompetencer og erfaringer fra forskellige brancher.
Vi arbejder med både store og små kunder. Inden for de fleste brancher og sektorer.
Vores konsulentnetværk
Vores netværk er en nøje udvalgt samling af senior interim managers og specialister med kompetencer, der passer til de opgaver, som vi formidler. Kandidaterne befinder sig over hele Danmark, ligesom vores kunder. Hos Brightmill har vi brugt digitale arbejdsmetoder til at opretholde en løbende dialog med vores kandidater. Vi holder os ajour med, om de står til rådighed for nye opgaver, da dette er en nøgle til vores hurtige udførelse af opgaver.
Vi er opsatte på at tilbyde vores kandidater de mest spændende opgaver. Det gør os i stand til at tiltrække de bedste kandidater og få de mest tilfredse kunder. Med de rigtige kandidater i vores netværk og veletablerede søgeprocesser har vi skabt forudsætningerne for at kunne levere varen hver gang. Det ved vi, at vores kunder sætter pris på.
Fokus på kundefordele
Hos Brightmill arbejder vi hver dag for at gøre vores kunder tilfredse. Vi ved, hvad det kan betyde for en organisation pludselig at stå uden en leder. Derfor skal det gå hurtigt med at få en midlertidig løsning på plads. Men hastighed er ikke nok – det skal gøres rigtigt.
Vi ved, at det er til gavn for alle, når vi forstår behovene i dybden. Det gør vi ved at udvikle en klar kravspecifikation i tæt dialog med kunden. Det arbejde gør os i stand til i fællesskab at definere og vægte forskellige kompetencer. Vores executive recruiters har en god forståelse for, hvad kravene er i forskellige situationer takket være deres lange erfaring og mange løste opgaver. Det gør, at vi kan omsætte kundernes ønsker i attraktive kravspecifikationer og finde egnede kandidater til alle opgaver.
Hvorfor Brightmill?
Traditionelle rekrutteringsbureauer
Intern rekruttering
Konkurrenter
Brightmill
Interimsspecialister
Sjældent
Aldrig
Altid
Altid
Konsulentnetværk
Aldrig
Aldrig
Ofte
Altid
Fuldt digitaliseret
Nogle gange
Sjældent
Nogle gange
Altid
Hurtige processer
Sjældent
Sjældent
Altid
Altid
Professionella
Ofte
Ofte
Ofte
Altid
Erhvervsorienterede rekrutteringskonsulenter
Nogle gange
Nogle gange
Nogle gange
Altid
Gennemsigtige kundeanmeldelser
Nogle gange
Sjældent
Nogle gange
Altid
Hvorfor Brightmill?
Traditionelle rekrutteringsbureauer
Intern rekruttering
Interimsspecialister
Sjældent
Aldrig
Konsulentnetværk
Aldrig
Aldrig
Fuldt digitaliseret
Nogle gange
Aldrig
Hurtige processer
Sjældent
Sjældent
Profesionella
Ofte
Ofte
Rekrutteringsansvarlig for virksomhedsrådgivning
Nogle gange
Sjældent
Gennemsigtige kundeanmeldelser
Nogle gange
Sjældent
Konkurrenter
Brightmill
Interimsspecialister
Altid
Altid
Konsulentnetværk
Ofte
Altid
Fuldt digitaliseret
Nogle gange
Altid
Hurtige processer
Altid
Altid
Fagfolk
Ofte
Altid
Rekrutteringsansvarlig for virksomhedsrådgivning
Nogle gange
Altid
Gennemsigtige kundeanmeldelser
Nogle gange
Altid
Vores løfte til vores kunder
Vi er specialister inden for interim. Vi har mere end ti års erfaring med at sikre vores kunder den rette interim konsulent til hver enkelte opgave. Så vi ved, hvad der skal til. Vi har brugt meget tid på at udvikle velfungerende procedurer, opbygge et solidt netværk af kandidater og finde erfarne executive recruiters til Brightmill, der alle leverer et stykke kvalitetsarbejde.
Sideløbende med det har vi udviklet vores digitale systemunderstøttelse. Den understøtter gennem hele processen og gør os i stand til at turde love det, vi lover, og holde vores løfter! Vores mål er ikke blot at overgå dine forventninger til os – det er at skabe værdi ved at levere dig netop den kompetence, du har brug for, hurtigt.
Verificeret
Vores arbejdsproces
Der foretages en omfattende behovsanalyse ved den første kontakt. Takket være vores lange erfaring og erfarne executive recruiters er vi i stand til hurtigt at forstå dine behov og rådgive dig om eventuelle spørgsmål eller bekymringer.
På baggrund af behovsanalysen udarbejder vi, helst sammen med kunden i realtid, en kravprofil, som definerer kravene til færdigheder og erfaring. Kravprofilen danner derefter grundlaget for den videre proces gennem dialog med kandidaterne, præsentationer af kandidaterne, referenceoptagelse og opfølgning under den midlertidige ansættelse.
Ved interim rekruttering skal tingene gå hurtigt. Hemmeligheden er at have et stort netværk af kandidater med opdaterede oplysninger om deres færdigheder og tilgængelighed. Det har vi på Brightmill. For at finde de bedste kandidater er vi altid afhængige af vores eget netværk af nøje udvalgte kandidater i hele Sverige. Vi arbejder hurtigt og effektivt takket være vores internt udviklede systemunderstøttelse, som gør os præcise og tidseffektive.
For at gøre udvælgelsesprocessen så effektiv som muligt bruger vi vores digitale profilværktøj til at sammenligne kandidaternes kompetencer med kravprofilen. Dette giver os mulighed for at sikre objektivitet i udvælgelsesprocessen og for at sikre, at de ansøgere, vi kontakter, har en relevant profil.
Hos Brightmill arbejder vi udelukkende med kompetencebaseret rekruttering. Den ansvarlige senior rekrutteringsmedarbejder interviewer kandidaterne og udarbejder en klar kandidatprofil som supplement til kandidatens CV. Brightmill præsenterer de mest interessante kandidater for kunden.
Kunden interviewer de udvalgte kandidater og udvælger den endelige kandidat.
Der foretages baggrundskontrol af alle de kandidater, vi præsenterer. Brightmill foretager referencekontrol af den endelige kandidat. Den er også baseret på kravprofilen og suppleres af en række generiske spørgsmål, som er opsummeret skriftligt i et let forståeligt format.
Kontrakten underskrives digitalt med kunden og derefter med konsulenten. Brightmill tilbyder også hjælp til opstart og onboarding.
Skabe værdi og drive udviklingen
Mange mennesker forbinder i dag interim med ledelsesopgaver af en mere forvaltende karakter. Det er det ofte også – til dels. Vores mest almindelige forespørgsel er til tidsbegrænset ansættelse i en ledig stilling. Normalt går opgaven ud på at komme ind og varetage driften i en velfungerende organisation. Da de konsulenter, vi formidler, ofte har både solidt branchekendskab og erfaring i rollen, har de altid meget at byde ind med.
De har tidligere erfaringer, som kunden kan drage stor nytte af, og de kan fungere som katalysator for forandring eller udvikling. En interim manager kan se på organisationen med nye øjne på baggrund af deres tidligere erfaringer. Det kan føre til både nye indsigter og konstruktive løsninger. At ansætte en interim manager er derfor en undervurderet måde at skabe værdi og fremme udviklingen i en virksomhed på.
Foretag en forespørgsel
Har du brug for hjælp til at finde den rigtige interim konsulent hurtigt? Vi er specialiseret i interim management og har over ti år i branchen.
Ring til os på +45 35 12 10 00 eller lav en forespørgsel her, og vi kontakter dig inden for 2 timer (i kontortid). Alle oplysninger, som du giver os, behandles fortroligt.
Ofte stillede spørgsmål og svar om
Interim indkøbschef
Vores netværk af interim kandidater dækker hele Danmark, så vi har en meget god geografisk dækning.
Vi udfører fortrolige opgaver og ved, hvordan vi med succes kan løse opgaver uden at fortælle, hvem kunden er. Vi har også faste procedurer for at indgå fortrolighedsaftaler, når det er relevant. Vi sørger for at holde det fortrolighedsniveau, du ønsker.
Vi plejer at sige, at vi kan have en konsulent på plads inden for to uger. Vi kan ofte præsentere kandidater til et første gennemsyn inden for få dage.
Hos Brightmill har vi ikke faste priser, men fastsætter priserne i samråd med kandidaten på ud fra den specifikke opgave og kunde. Vi forsøger altid at sende vores opgaver i udbud blandt vores kandidater, så vi kan tilbyde vores kunder omkostningseffektive løsninger.
Alle opgaver har en måneds gensidigt opsigelsesvarsel. Interimløsninger er tidsbegrænsede, og derfor skal der også være fleksibilitet, hvis behovene ændrer sig.