Hjem

>

Services

>

Interim IT Development Manager

Trustpilot TrustScore

Trustpilot

Bedømmelse

 

4,8

 

af 5

  |  

278

 

anmeldelser

Interim IT Development Manager

Vi matcher rette person til opgaven

Bredt netværk af konsulenter i hele Danmark

10+ års erfaring inden for interim

Altid hurtige processer og høj kvalitet

Foretag en forespørgsel

Vi kontakter dig inden for 2 timer (kontortid)

Har du brug for en interim IT Development Manager

Kravene er høje, når vi ansætter en interim IT Development Manager. Rollen fordrer en dygtig leder med erfaring i at drive digitalisering og udfordrende forandringsprojekter. Ud over at lede udviklingsarbejdet på et overordnet niveau skal en interim IT Development Manager have specialiserede kompetencer. Dette har vist sig at være vigtigt for ikke blot hurtigt at sætte sig ind i og forstå udfordringerne ved opgaven, men også for at vinde udviklingsteamets tillid som midlertidig leder. Hos Brightmill har vi leveret en række IT-udviklingschefer til forskellige brancher og ved, hvad der kræves, for at en interimkonsulent kan fungere optimalt i sin opgave.

Vi arbejder med både store og små kunder. Inden for de fleste brancher og sektorer.

Brightmill – en partner at støtte sig til

Brightmills bredde er en af vores største forcer. Efter mange år i branchen har vi skabt effektive arbejdsmetoder og procedurer, så vi hurtigt kan møde vores kunder der, hvor de er. Vi ønsker, at I som kunde skal kunne stole på, at Brightmill kan levere de interim konsulenter, I har brug for, uanset rolle.

Vores medarbejdere har stor erfaring med kompetencebaseret rekruttering inden for interim management. Derfor kan de vejlede dig – først gennem rekrutteringsprocessen og siden under selve interimforløbet. Hos os har du en kontaktperson gennem hele rejsen. Sådan sikrer vi kvaliteten i alle led. Det giver tryghed og sikrer vores leverance. Det er vigtigt for os i Brightmill.

Sådan finder vi jeres IT-udviklingschef

Hos Brightmill har vi en gennemprøvet proces med en række veldefinerede trin for at sikre kvalitet i alle led. Vi har også en solid systemunderstøttelse, der er designet til at lette vores lederrekruttererer i processen. For at finde den rette kandidat skal vi sikre konsensus med kunden om krav og behov. Det gør vi ved at udarbejde en kravprofil sammen. Når kravspecifikationen er godkendt, går vi i gang med vores search arbejde.

En Brightmill rekrutteringsproces omfatter alle de obligatoriske trin, men foregår på en brøkdel af den tid, det tager at gennemføre en rekrutteringsproces med henblik på fastansættelse. Vi plejer at sige, at vi kan have en konsulent på stedet inden for to uger, fra vi bliver bliver sat på opgaven. Brightmills rekrutteringsarbejde er kendetegnet ved professionalisme, hurtighed og effektivitet. Det er derfor, vi kan være så hurtige til at finde den rette kandidat.

Hvorfor Brightmill?

Traditionelle rekrutteringsbureauer

Intern rekruttering

Konkurrenter

Brightmill

Interimsspecialister

Sjældent

Aldrig

Altid

Altid

Konsulentnetværk

Aldrig

Aldrig

Ofte

Altid

Fuldt digitaliseret

Nogle gange

Sjældent

Nogle gange

Altid

Hurtige processer

Sjældent

Sjældent

Altid

Altid

Professionella

Ofte

Ofte

Ofte

Altid

Erhvervsorienterede rekrutteringskonsulenter

Nogle gange

Nogle gange

Nogle gange

Altid

Gennemsigtige kundeanmeldelser

Nogle gange

Sjældent

Nogle gange

Altid

Hvorfor Brightmill?

Traditionelle rekrutteringsbureauer

Intern rekruttering

Interimsspecialister

Sjældent

Aldrig

Konsulentnetværk

Aldrig

Aldrig

Fuldt digitaliseret

Nogle gange

Aldrig

Hurtige processer

Sjældent

Sjældent

Profesionella

Ofte

Ofte

Rekrutteringsansvarlig for virksomhedsrådgivning

Nogle gange

Sjældent

Gennemsigtige kundeanmeldelser

Nogle gange

Sjældent

Konkurrenter

Brightmill

Interimsspecialister

Altid

Altid

Konsulentnetværk

Ofte

Altid

Fuldt digitaliseret

Nogle gange

Altid

Hurtige processer

Altid

Altid

Fagfolk

Ofte

Altid

Rekrutteringsansvarlig for virksomhedsrådgivning

Nogle gange

Altid

Gennemsigtige kundeanmeldelser

Nogle gange

Altid

Fokus på kundeværdi

Brightmill baserer sin ydelse på jeres behov. Vi arbejder aktivt for at sikre, at I som kunde føler jer involveret i hele processen – fra første opkald til konsulenten afslutter sin opgave hos jer og alle trin derimellem. Når I hyrer Brightmill, kan I forvente et samarbejde, der er præget af professionalisme, lydhørhed og kommunikation.

Med over ti års erfaring med interim management har vi et rigtig godt kendskab til interim markedet. Vi ved, at vores metoder er effektive. Så vi er sikre på, at du får de resultater, du ønsker.

Trustpilot TrustScore

Trustpilot

Bedømmelse

 

4,8

 

af 5

  |  

278

 

anmeldelser

Anmeldelser af Brightmill

Trustpilot 5-stjernet rating

Verificeret

Brightmill har været og er en fremragende partner i forhold til at få fat i kompetente konsulenter.

Annette Guthner, LensWay

Verificeret

Jeg er meget tilfreds med den pragmatiske måde, vi kom i gang med at søge en ny interim chef for os. Tak til en lydhør rekrutteringskonsulent, der hurtigt forstod vores behov og stillede skarpe spørgsmål, der bragte os videre.Gode kandidater, som gjorde det muligt for os at få en løsning hurtigt på plads.

Jane Linebro, Ledarna

Vores arbejdsproces

Der foretages en omfattende behovsanalyse ved den første kontakt. Takket være vores lange erfaring og erfarne executive recruiters er vi i stand til hurtigt at forstå dine behov og rådgive dig om eventuelle spørgsmål eller bekymringer.

På baggrund af behovsanalysen udarbejder vi, helst sammen med kunden i realtid, en kravprofil, som definerer kravene til færdigheder og erfaring. Kravprofilen danner derefter grundlaget for den videre proces gennem dialog med kandidaterne, præsentationer af kandidaterne, referenceoptagelse og opfølgning under den midlertidige ansættelse.

Ved interim rekruttering skal tingene gå hurtigt. Hemmeligheden er at have et stort netværk af kandidater med opdaterede oplysninger om deres færdigheder og tilgængelighed. Det har vi på Brightmill. For at finde de bedste kandidater er vi altid afhængige af vores eget netværk af nøje udvalgte kandidater i hele Sverige. Vi arbejder hurtigt og effektivt takket være vores internt udviklede systemunderstøttelse, som gør os præcise og tidseffektive.

For at gøre udvælgelsesprocessen så effektiv som muligt bruger vi vores digitale profilværktøj til at sammenligne kandidaternes kompetencer med kravprofilen. Dette giver os mulighed for at sikre objektivitet i udvælgelsesprocessen og for at sikre, at de ansøgere, vi kontakter, har en relevant profil.

Hos Brightmill arbejder vi udelukkende med kompetencebaseret rekruttering. Den ansvarlige senior rekrutteringsmedarbejder interviewer kandidaterne og udarbejder en klar kandidatprofil som supplement til kandidatens CV. Brightmill præsenterer de mest interessante kandidater for kunden.

Kunden interviewer de udvalgte kandidater og udvælger den endelige kandidat.

Der foretages baggrundskontrol af alle de kandidater, vi præsenterer. Brightmill foretager referencekontrol af den endelige kandidat. Den er også baseret på kravprofilen og suppleres af en række generiske spørgsmål, som er opsummeret skriftligt i et let forståeligt format.

Kontrakten underskrives digitalt med kunden og derefter med konsulenten. Brightmill tilbyder også hjælp til opstart og onboarding.

Interim managers skaber værdi

Vi har mange kunder, som har bemærket, hvordan vidensniveauet i en gruppe hæves som følge af ansættelsen af en interim leder. De positive indvirkninger, det har haft på både personale og resultater, nævnes ofte. Da vores konsulenter ofte har erfaring fra både industrien og rollen, går de ind i en opgave med en stor forståelse for de udfordringer, de kan komme til at stå over for.

Baseret på tidligere erfaringer kan vores konsulenter ofte komme med konkrete forslag til, hvordan I bedst kan håndtere og løse jeres udfordringer. En erfaren interim konsulent kan derfor hjælpe med at kaste nyt lys over en situation og samtidig hurtigt komme i gang med arbejdet og begynde at levere resultater. Vi ved, at interim managers skaber merværdi. Vi ser eksempler på dette hver dag.

Foretag en forespørgsel

Har du brug for hjælp til at finde den rigtige interim konsulent hurtigt? Vi er specialiseret i interim management og har over ti år i branchen.

Ring til os på +45 35 12 10 00 eller lav en forespørgsel her, og vi kontakter dig inden for 2 timer (i kontortid). Alle oplysninger, som du giver os, behandles fortroligt.

Inquiry - DK

Ofte stillede spørgsmål og svar om

Interim IT Development Manager

Vi har kunder i hele Norden og derfor et bredt netværk af kandidater - også i Danmark. Historisk er vores største marked Stockholm og derefter Gøteborg og Sydsverige, men vi udvider støt i resten af Norden.

Vi giver gerne et tilbud med et vejledende prisspænd for den pågældende interim rolle. Når vi præsenterer kandidater til en specifik opgave, gør vi det til en time- eller dagspris. Vi opkræver ikke et ansættelseshonorar.

Ja, alle vores senior rekrutteringskonsulenter arbejder med kompetencebaseret rekruttering. Vi har en række digitale værktøjer, der understøtter den kompetencebaserede tilgang i rekrutteringsprocessen.

Vi kan normalt præsentere kvalificerede kandidater inden for få dage efter at have modtaget en forespørgsel. En interim konsulent kan ofte være på stedet inden for to uger. Tidsplanen udarbejdes i overensstemmelse med den enkelte opgaves behov.

Hvis man vil overtage en konsulent til en fastansættelse, skal man som kunde betale os et rekrutteringshonorar. Honoraret er baseret på opgavens varighed og konsulentens løn som ansat.

Betingelser