Hjem

>

Services

>

Interim kvalitetschef

Trustpilot TrustScore

Trustpilot

Bedømmelse

 

4,8

 

af 5

  |  

278

 

anmeldelser

Interim kvalitetschef

Præcis matchning til ethvert behov

Bredt netværk af konsulenter i hele Danmark

Mere end 10 års erfaring inden for interim

Altid høj kvalitet og hurtige processer

Foretag en forespørgsel

Vi kontakter dig inden for 2 timer (kontortid)

Leder du efter en interim kvalitetschef?

Vi hjælper dig gerne med at finde en interim kvalitetschef. En erfaren konsulent, der kan komme ind med kort varsel og støtte det daglige arbejde og samtidig sikre, at virksomheden efterlever interne og eksterne krav. Vi har en bred vifte af interim managers med solid erfaring fra tidligere stillinger i at lede og udvikle kvalitetsarbejde i forskellige brancher. Interim konsulentens erfaring skaber også gunstige betingelser for et systematisk kvalitetsudviklingsarbejde og hurtige resultater.

Vi arbejder med både store og små kunder. Inden for de fleste brancher og sektorer.

Eurowind Energy
Presto

Sådan finder vi den rigtige kvalitetschef

For at vi kan finde den rette kandidat til hver enkelte kunde, sikrer vi allerede opgavens start fuldt konsensus med vores kunde om den kompetenceprofil, de søger. Den sikrer vi ved at udarbejde en grundig kravspecifikation sammen med kunden. Vi bruger vores eget digitale profilværktøj, som giver os gør det muligt for os hurtigt og nøjagtigt at definere og vurdere kompetencer. Når kravspecifikationen er på plads, begynder vi at lede efter de rette kandidater.

Hos Brightmill arbejder vi udelukkende med search. Det betyder, at vi aktivt opsøger kandidater, som vi mener vil matche den ønskede profil. Derefter gennemfører vi en fuld rekrutteringsproces med kvalitetssikrende interviews, baggrundskontrol, kundeinterviews og referencetagning. Brightmills rekrutteringsprocesser er kendetegnet ved effektivitet, professionalisme og dialog.

Et konstant opdateret netværk

Med egnede kandidater i vores netværk og Brightmills velafprøvede tilgang har vi skabt unikke forudsætninger for at foryne vores kunder med de rette konsulenter. Vi ved, at markedets interim kandidater er omhyggelige, når de vælger, hvilke virksomheder de ønsker at samarbejde med. Ved at tilbyde vores kandidater interessante og udfordrende opgaver kan vi tiltrække de bedste kandidater på markedet. Det giver os mulighed for at opfylde vores kunders behov.

Kandidaterne i vores netværk er nøje udvalgt til at matche de opgaver, vi formidler. Brightmills kandidater befinder sig naturligvis over hele Danmark – ligesom vores kunder.

Hvorfor Brightmill?

Traditionelle rekrutteringsbureauer

Intern rekruttering

Konkurrenter

Brightmill

Interimsspecialister

Sjældent

Aldrig

Altid

Altid

Konsulentnetværk

Aldrig

Aldrig

Ofte

Altid

Fuldt digitaliseret

Nogle gange

Sjældent

Nogle gange

Altid

Hurtige processer

Sjældent

Sjældent

Altid

Altid

Professionella

Ofte

Ofte

Ofte

Altid

Erhvervsorienterede rekrutteringskonsulenter

Nogle gange

Nogle gange

Nogle gange

Altid

Gennemsigtige kundeanmeldelser

Nogle gange

Sjældent

Nogle gange

Altid

Hvorfor Brightmill?

Traditionelle rekrutteringsbureauer

Intern rekruttering

Interimsspecialister

Sjældent

Aldrig

Konsulentnetværk

Aldrig

Aldrig

Fuldt digitaliseret

Nogle gange

Aldrig

Hurtige processer

Sjældent

Sjældent

Profesionella

Ofte

Ofte

Rekrutteringsansvarlig for virksomhedsrådgivning

Nogle gange

Sjældent

Gennemsigtige kundeanmeldelser

Nogle gange

Sjældent

Konkurrenter

Brightmill

Interimsspecialister

Altid

Altid

Konsulentnetværk

Ofte

Altid

Fuldt digitaliseret

Nogle gange

Altid

Hurtige processer

Altid

Altid

Fagfolk

Ofte

Altid

Rekrutteringsansvarlig for virksomhedsrådgivning

Nogle gange

Altid

Gennemsigtige kundeanmeldelser

Nogle gange

Altid

Vores løfte til jer som kunde

Når du hyrer Brightmill, kan du forvente et samarbejde, der er præget af hastighed, struktur og kommunikation. Vore executive recruiters er erfarne og har længe arbejdet med kompetencebaseret rekruttering til interimstillinger. Gennem vores digitale værktøjer kan vi effektivt sikre konsensus med vores kunders om deres behov allerede fra rekrutteringsprocessens påbegyndelse.

Hos Brightmill arbejder vi aktivt for at sikre, at du som kunde føler dig involveret i hele processen. Vi bistår gerne med rådgivning og tips undervejs. Takket være en streng kvalitetssikring ved vi, at vores metoder er effektive. Derfor kan vi garantere, at du får de resultater, du ønsker.

Trustpilot TrustScore

Trustpilot

Bedømmelse

 

4,8

 

af 5

  |  

278

 

anmeldelser

Anmeldelser af Brightmill

Trustpilot 5-stjernet rating

Verificeret

Utrolig god behandling, forståelse for organisationen og samarbejdsevne (ud over god levering).Jeres Sanna er en stjerne! :)

Jennifer Rundberg, Samsung

Verificeret

Brightmill leverede den kompetence, vi havde brug for, på ganske kort tid, og Hanna har arbejdet virkelig godt for at forhandle aftalen og få den på pladsinden for en udfordrende tidshorisont.

Gilles Rossi, Profoto

Vores arbejdsproces

Der foretages en omfattende behovsanalyse ved den første kontakt. Takket være vores lange erfaring og erfarne executive recruiters er vi i stand til hurtigt at forstå dine behov og rådgive dig om eventuelle spørgsmål eller bekymringer.

På baggrund af behovsanalysen udarbejder vi, helst sammen med kunden i realtid, en kravprofil, som definerer kravene til færdigheder og erfaring. Kravprofilen danner derefter grundlaget for den videre proces gennem dialog med kandidaterne, præsentationer af kandidaterne, referenceoptagelse og opfølgning under den midlertidige ansættelse.

Ved interim rekruttering skal tingene gå hurtigt. Hemmeligheden er at have et stort netværk af kandidater med opdaterede oplysninger om deres færdigheder og tilgængelighed. Det har vi på Brightmill. For at finde de bedste kandidater er vi altid afhængige af vores eget netværk af nøje udvalgte kandidater i hele Sverige. Vi arbejder hurtigt og effektivt takket være vores internt udviklede systemunderstøttelse, som gør os præcise og tidseffektive.

For at gøre udvælgelsesprocessen så effektiv som muligt bruger vi vores digitale profilværktøj til at sammenligne kandidaternes kompetencer med kravprofilen. Dette giver os mulighed for at sikre objektivitet i udvælgelsesprocessen og for at sikre, at de ansøgere, vi kontakter, har en relevant profil.

Hos Brightmill arbejder vi udelukkende med kompetencebaseret rekruttering. Den ansvarlige senior rekrutteringsmedarbejder interviewer kandidaterne og udarbejder en klar kandidatprofil som supplement til kandidatens CV. Brightmill præsenterer de mest interessante kandidater for kunden.

Kunden interviewer de udvalgte kandidater og udvælger den endelige kandidat.

Der foretages baggrundskontrol af alle de kandidater, vi præsenterer. Brightmill foretager referencekontrol af den endelige kandidat. Den er også baseret på kravprofilen og suppleres af en række generiske spørgsmål, som er opsummeret skriftligt i et let forståeligt format.

Kontrakten underskrives digitalt med kunden og derefter med konsulenten. Brightmill tilbyder også hjælp til opstart og onboarding.

Skab værdi med en interim manager

En interim manager er en erfaren konsulent med lang erhvervserfaring og (ofte) godt branchekendskab. En person, der kan bidrage med nye perspektiver og samtidig tilbyde en sikker levering af viden og lederskab. Har du brug for en erfaren leder i en begrænset periode? Kontakt os i Brightmill, så sørger vi for at finde den kompetence, du leder efter!

En udbredt misforståelse er, at interimopgaver altid handler om at forvalte det eksisterende. Det kan også være tilfældet, men at ansætte en interim manager kan også være en effektiv måde at skabe øget værdi og fremme udvikling i din forretning. Det har vi set mange eksempler på i løbet af vores år som specialister inden for interim management.

Foretag en forespørgsel

Har du brug for hjælp til at finde den rigtige interim konsulent hurtigt? Vi er specialiseret i interim management og har over ti år i branchen.

Ring til os på +45 35 12 10 00 eller lav en forespørgsel her, og vi kontakter dig inden for 2 timer (i kontortid). Alle oplysninger, som du giver os, behandles fortroligt.

Inquiry - DK

Ofte stillede spørgsmål og svar om

Interim kvalitetschef

Nej. Vores niche er interimansættelser. Efter 10 år med fuldt fokus på interim management er der kun få brancher og sektorer, vi ikke har løst opgaver inden for.

Vores største marked er Stockholm, Skåne og Västra Götaland, og vi ekspanderer i Danmark. Vores kandidater befinder sig over hele Danmark. Vi har kontorer i København, Stockholm og Gøteborg, men vi arbejder i hele Danmark og Sverige.

Vi har faste procedurer for at arbejde effektivt uden at skulle nævne kunden. Vi er vant til at håndtere fortrolige opgaver og har faste procedurer for, hvordan og hvornår i processen vi udarbejder fortrolighedsaftaler. Vi sikrer, at opgaven håndteres med den grad af diskretion, som kunden kræver.

I de fleste tilfælde kan vi præsentere kandidater inden for få dage efter, vi er blevet forespurgt på opgaven. Vi kan have en konsulent på plads hos kunden allerede efter to uger.

Vi foretager et baggrundstjek af alle kandidater, som vi præsenterer for vores kunder. Desuden tager vi referencer på alle endelige kandidater.

Betingelser