Trustpilot
Interim salgschef
Vi matcher rette person til opgaven
Bredt netværk af salgschefer i hele Danmark
10+ års erfaring inden for interim management
Altid hurtige processer og høj kvalitet
Foretag en forespørgselVi kontakter dig inden for 2 timer (kontortid)
Søger I en midlertidig salgschef?
I vores netværk har vi et bredt udvalg af erfarne salgschefer fra de fleste brancher, som står til rådighed med kort varsel. De er vant til at opbygge salgsorganisationer, arbejde med fuldt budgetansvar, udarbejde salgsprognoser og udvikle salgsprocesser samt lede salgsteams af forskellig størrelse. Som interim manager skal man altid kunne hurtigt sætte sig ind i virksomheden og levere resultater. Hos Brightmill har vi specialiseret os i at besætte interimstillinger. Det giver os mulighed for at finde den kandidat, der passer bedst til dine behov - hver gang.
Vi arbejder med både store og små kunder. Inden for de fleste brancher og sektorer.
Kvalitet er nøgleordet
Hos Brightmill arbejder vi med kvalitet som nøgleord i alle rekrutteringsprocessens trin. Vi har en gennemprøvet arbejdsproces og en omfattende systemunderstøttelse, der er designet til at gøre det nemmere for vores rekrutteringskonsulenter at finde den rette interim manager. Vi bruger search som værktøjet til at finde netop de kandidater, der matcher den interimrollens kravprofil.
Vores rekrutteringsproces indholder de samme obligatoriske trin som ved en fastansættelse, blot genneført meget hurtigere. Hvis du engagerer Brightmill, kan I have en interim konsulent på stedet inden for to uger efter, at du har kontaktet os med opgaven. Vi kender interimmarkedet til bunds. Spørg os gerne til råds!
Fokus på kundens behov
Kravene til en interim salgschef varierer meget fra virksomhed til virksomhed og fra branche til branche. En vigtig succesfaktor i vores arbejde er en dybtgående forståelse af kundens behov. Det gør vi ved at gå i tæt dialog med kunden allerede i den indledende fase af opgaven.
Takket være deres omfattende erfaring og mange opgaver har vores rekrutteringskonsulenter en god forståelse for, hvad der kræves i forskellige situationer, og de er i stand til at omsætte kundernes ønsker til klare og attraktive kravspecifikationer. Med fokus på jeres behov og sikkerheden ved veletablerede processer kan vi koncentrere os om det, vi er bedst til – at finde den rigtige interimløsning til dig.
Hvorfor Brightmill?
Traditionelle rekrutteringsbureauer
Intern rekruttering
Konkurrenter
Brightmill
Interimsspecialister
Sjældent
Aldrig
Altid
Altid
Konsulentnetværk
Aldrig
Aldrig
Ofte
Altid
Fuldt digitaliseret
Nogle gange
Sjældent
Nogle gange
Altid
Hurtige processer
Sjældent
Sjældent
Altid
Altid
Professionella
Ofte
Ofte
Ofte
Altid
Erhvervsorienterede rekrutteringskonsulenter
Nogle gange
Nogle gange
Nogle gange
Altid
Gennemsigtige kundeanmeldelser
Nogle gange
Sjældent
Nogle gange
Altid
Hvorfor Brightmill?
Traditionelle rekrutteringsbureauer
Intern rekruttering
Interimsspecialister
Sjældent
Aldrig
Konsulentnetværk
Aldrig
Aldrig
Fuldt digitaliseret
Nogle gange
Aldrig
Hurtige processer
Sjældent
Sjældent
Profesionella
Ofte
Ofte
Rekrutteringsansvarlig for virksomhedsrådgivning
Nogle gange
Sjældent
Gennemsigtige kundeanmeldelser
Nogle gange
Sjældent
Konkurrenter
Brightmill
Interimsspecialister
Altid
Altid
Konsulentnetværk
Ofte
Altid
Fuldt digitaliseret
Nogle gange
Altid
Hurtige processer
Altid
Altid
Fagfolk
Ofte
Altid
Rekrutteringsansvarlig for virksomhedsrådgivning
Nogle gange
Altid
Gennemsigtige kundeanmeldelser
Nogle gange
Altid
Brightmills løfte til jer som kunde
Hos Brightmill arbejder vi aktivt for at sikre, at I som kunde føler jer involveret gennem hele rekrutteringsprocessen. Det gør vi ved at have etablerede arbejdsmetoder, der gør vores erfarne rekrutteringskonsulenter i stand til at vejlede jer sikkert gennem alle led i processen. Når du samarbejder med Brightmill, vil du blive mødt af et samarbejde præget af professionalisme, lydhørhed og kommunikation.
Vi tager udgangspunkt i jeres behov og rådgiver jer gerne. Med over ti års erfaring inden for interim management har vi et særdeles godt kendskab til interimmarkedet. Vi ved, at vores metoder er effektive. Derfor tør vi godt love, at vi vil levere det resultat, I ønsker.
Verificeret
Vores arbejdsproces
Der foretages en omfattende behovsanalyse ved den første kontakt. Takket være vores lange erfaring og erfarne executive recruiters er vi i stand til hurtigt at forstå dine behov og rådgive dig om eventuelle spørgsmål eller bekymringer.
På baggrund af behovsanalysen udarbejder vi, helst sammen med kunden i realtid, en kravprofil, som definerer kravene til færdigheder og erfaring. Kravprofilen danner derefter grundlaget for den videre proces gennem dialog med kandidaterne, præsentationer af kandidaterne, referenceoptagelse og opfølgning under den midlertidige ansættelse.
Ved interim rekruttering skal tingene gå hurtigt. Hemmeligheden er at have et stort netværk af kandidater med opdaterede oplysninger om deres færdigheder og tilgængelighed. Det har vi på Brightmill. For at finde de bedste kandidater er vi altid afhængige af vores eget netværk af nøje udvalgte kandidater i hele Sverige. Vi arbejder hurtigt og effektivt takket være vores internt udviklede systemunderstøttelse, som gør os præcise og tidseffektive.
For at gøre udvælgelsesprocessen så effektiv som muligt bruger vi vores digitale profilværktøj til at sammenligne kandidaternes kompetencer med kravprofilen. Dette giver os mulighed for at sikre objektivitet i udvælgelsesprocessen og for at sikre, at de ansøgere, vi kontakter, har en relevant profil.
Hos Brightmill arbejder vi udelukkende med kompetencebaseret rekruttering. Den ansvarlige senior rekrutteringsmedarbejder interviewer kandidaterne og udarbejder en klar kandidatprofil som supplement til kandidatens CV. Brightmill præsenterer de mest interessante kandidater for kunden.
Kunden interviewer de udvalgte kandidater og udvælger den endelige kandidat.
Der foretages baggrundskontrol af alle de kandidater, vi præsenterer. Brightmill foretager referencekontrol af den endelige kandidat. Den er også baseret på kravprofilen og suppleres af en række generiske spørgsmål, som er opsummeret skriftligt i et let forståeligt format.
Kontrakten underskrives digitalt med kunden og derefter med konsulenten. Brightmill tilbyder også hjælp til opstart og onboarding.
Interim – en fleksibel kompetenceindsprøjtning
En midlertidig løsning i form af en interim konsulent kan øge kompetenceniveauet i en organisation. På denne måde kan man få en målrettet tilførsel af ekspertise med en høj grad af fleksibilitet, da opgavens omfang og varighed kan tilpasses efter de faktiske behov. Vi har mange kunder, som har oplevet, hvordan vidensniveauet i en afdeling hæves som en af gevinsterne ved en interimløsning. De positive effekt på både medarbejdere og resultater nævnes også ofte.
Da vores konsulenter ofte har brancherelevant og funktionsspecifik erfaring, går de ind i en opgave med en god forståelse for, hvilke udfordringer de kan stå over for, og idéer til, hvordan de kan løses. At tilknytte en interim manager er i dag en gennemprøvet måde at skabe værdi og fremskynde udvikling i din forretning.
Foretag en forespørgsel
Har du brug for hjælp til at finde den rigtige interim konsulent hurtigt? Vi er specialiseret i interim management og har over ti år i branchen.
Ring til os på +45 35 12 10 00 eller lav en forespørgsel her, og vi kontakter dig inden for 2 timer (i kontortid). Alle oplysninger, som du giver os, behandles fortroligt.
Ofte stillede spørgsmål og svar om
Interim salgschef
Den mest almindelige grund til at rekruttere en interim manager er hurtigt at lukke et hul. Det kan også handle om hjælp til et specifikt projekt, til planlægning eller gennemførelse af forandringsprocesser eller systemændringer. Nogle gange kan en interim manager indsættes for at støtte en person, der er ny i sin rolle.
Brightmills kandidatnetværk strækker sig over hele Danmark. Stockholm og Sydøstsverige er vores største marked, og vi ekspanderer i hele Norden. Vi løser opgaver i og har gode opgavereferencer fra hele Norden.
Ja, alle vores rekrutteringskonsulenter arbejder med kompetencebaseret rekruttering. Vi har en række digitale værktøjer, der understøtter den kompetencebaserede tilgang i rekrutteringsprocesserne.
Vi kvalitetssikrer alle de kandidater, som vi præsenterer for vores kunder. Det gør vi ved hjælp af grundige kompetencebaserede interviews, evt. baggrundskontrol og indhentning af referencer.
De fleste af vores konsulenter ønsker at være konsulenter, men omkring 15 procent af vores opgaver ender i fastansættelser. Hvis I fastansætter en konsulent, vil det medføre et rekrutteringshonorar