Hjem

>

Services

>

Interim HR-specialist

Trustpilot TrustScore

Trustpilot

Bedømmelse 4,8 af 5  |  346 anmeldelser

Interim HR-specialist

Vi matcher den rette person til jobbet

Bredt netværk af HR-konsulenter i hele Danmark

Mere end 10 års erfaring inden for interim

Høj kvalitet og hurtige processer

Foretag en forespørgsel

Vi kontakter dig inden for 2 timer (kontortid)

Har du brug for en specialistkompetence i en tidsbegrænset periode?

Med mere end ti års erfaring inden for interim management ved vi, at vores kunder både har brug for ledere og seniorspecialister. Derfor har vi et bredt netværk af såvel ledere som erfarne eksperter inden for forskellige fagområder og brancher. En opgave som HR-specialist kan omfatte alt fra at bestride en ledig stilling i en tidsbegrænset periode til at udføre et specifikt, mere afgrænset projekt. Uanset hvad du har brug for, kan vi i Brightmill hjælpe dig med det, du leder efter.

Vi arbejder med både store og små kunder. Inden for de fleste brancher og sektorer.

Coor Service Management
Eurowind Energy
Struers
Stihl
Presto
NNIT

Den rette konsulent til hver opgave

Vi har et bredt netværk af interimkandidater over hele Danmark. Vores kandidater er nøje udvalgt på baggrund af deres kompetencer og erfaring, så de matcher den type opgaver, vi tilbyder. Med egnede kandidater i vores netværk og med vores gennemprøvede og effektive søgeproces ved vi, at vi kan levere den rette konsulent til hver opgave. Ved at holde os løbende orienteret om deres tilgængelighed ved vi desuden, hvornår de står til rådighed for nye opgaver.

Brightmill har en egenudviklet digitalt understøttelsessystem, der gør os effektive og præcise i vores rekrutteringsarbejde. Sammen med kunden sørger vi for at skabe konsensus på det tidligste tidspunkt i opgaven og arbejder os derefter hurtigt og metodisk frem til de kandidater, der passer bedst til netop din opgave. Vores kvalitetssikrede rekrutteringsproces gennemføres af erfarne executive recruiters fra start til slut. Vores målsætning er at overgå dine forventninger til os – hver eneste gang.

En pålidelig partner

Hos Brightmill bestræber vi os på at sikre, at du som kunde kan føle dig sikker på, at vi holder, hvad vi lover. At du har fundet en partner, der kan opfylde dit behov for en interim kompetence uanset, hvilken funktion du har brug for få udfyldt. Takket være mange år i branchen har Brightmill velfungerende arbejdsgange og effektive metoder til at opfylde vores kunders behov. Vores samarbejde er præget af dialog, klarhed og professionalisme. Brightmills executive recruiters har mange års erfaring med kompetencebaseret rekruttering inden for interim management. De vil guide dig gennem processen med sikker hånd og rådgiver dig gerne, hvis du har spørgsmål eller bekymringer.

Hvorfor Brightmill?

Vi er specialister i interim løsninger

En anerkendt leverandør, der tiltrækker de bedste kandidater.

En af Nordens største og mest erfarne interimleverandører

Din garanti for en tryg og kvalificeret løsning.

Strømlinet fra start til slut

Vores kunder giver os 4,8 ud af 5 på Trustpilot.

Strømlinet fra start til slut

Vores forretningsorienterede rekrutteringskonsulenter leder hele processen, fra kravprofil til gennemført interim opgave.

Hurtigt og træfsikkert

Takket være optimal digitalisering og integrering af AI kan vi levere både hurtigt og med høj kvalitet.

Vores løfte til dig

Vores mål er at skabe værdi for vores kunder ved at sikre dem de rette kompetencer! Vi har over ti års erfaring med interim management og er et af de førende interim bureauer i Norden. Vores effektive og moderne arbejdsmetoder og vores målrettede kvalitetsikring gør, at vi ved, hvad vores kunder har brug for og ønsker. Vi kan hurtigt og effektivt hjælpe dig med at finde den rette interim konsulent til at opfylde dine behov. Når du hyrer Brightmill, kan du forvente en erfaren samarbejdspartner med veletablerede procedurer for kommunikation og opfølgnings.

Trustpilot TrustScore

Trustpilot

Bedømmelse 4,8 af 5  |  346 anmeldelser

Anmeldelser af Brightmill

Trustpilot 5-stjernet rating

Verificeret

Det har været en fornøjelse at modtage hjælp som er mere kvalificeret end antaget.

Christopher, HCP

Verificeret

Havde en professionel tilgang og en god forståelse for vores behov. Fandt den rette kandidat på kort tid, så vi kunne komme videre.

S. Rasmussen, Copenhagen Contemporary

Vores arbejdsproces

Der foretages en omfattende behovsanalyse ved den første kontakt. Takket være vores lange erfaring og erfarne executive recruiters er vi i stand til hurtigt at forstå dine behov og rådgive dig om eventuelle spørgsmål eller bekymringer.

På baggrund af behovsanalysen udarbejder vi, helst sammen med kunden i realtid, en kravprofil, som definerer kravene til færdigheder og erfaring. Kravprofilen danner derefter grundlaget for den videre proces gennem dialog med kandidaterne, præsentationer af kandidaterne, referenceoptagelse og opfølgning under den midlertidige ansættelse.

Ved interim rekruttering skal tingene gå hurtigt. Hemmeligheden er at have et stort netværk af kandidater med opdaterede oplysninger om deres færdigheder og tilgængelighed. Det har vi på Brightmill. For at finde de bedste kandidater er vi altid afhængige af vores eget netværk af nøje udvalgte kandidater i hele Sverige. Vi arbejder hurtigt og effektivt takket være vores internt udviklede systemunderstøttelse, som gør os præcise og tidseffektive.

For at gøre udvælgelsesprocessen så effektiv som muligt bruger vi vores digitale profilværktøj til at sammenligne kandidaternes kompetencer med kravprofilen. Dette giver os mulighed for at sikre objektivitet i udvælgelsesprocessen og for at sikre, at de ansøgere, vi kontakter, har en relevant profil.

Hos Brightmill arbejder vi udelukkende med kompetencebaseret rekruttering. Den ansvarlige senior rekrutteringsmedarbejder interviewer kandidaterne og udarbejder en klar kandidatprofil som supplement til kandidatens CV. Brightmill præsenterer de mest interessante kandidater for kunden.

Kunden interviewer de udvalgte kandidater og udvælger den endelige kandidat.

Der foretages baggrundskontrol af alle de kandidater, vi præsenterer. Brightmill foretager referencekontrol af den endelige kandidat. Den er også baseret på kravprofilen og suppleres af en række generiske spørgsmål, som er opsummeret skriftligt i et let forståeligt format.

Kontrakten underskrives digitalt med kunden og derefter med konsulenten. Brightmill tilbyder også hjælp til opstart og onboarding.

Udvikling med en interim konsulent

En almindelig opfattelse af interim konsulenter er, at opgaven ofte er at forvalte en midlertidigt ledig funktion. Det er til en vis grad rigtigt. Samtidig fortæller mange af vores konsulenter, at deres opgaver ofte skifter fra blot at bestride den ledige stilling til at være en udviklingsopgave. Kunderne udnytter muligheden og drager fordel af den erfaring og ekspertise, som interim konsulenten tilbyder.

At hyre en interim konsulent er derfor en glimrende måde for kunden at skabe værdi og fremme udvikling i forretningen. Nogle gange kan der også være værdi i at inddrage en interim konsulent til et afgrænset projekt; gennemgang af processer og arbejdsgange, implementering af et nyt system eller endda en organisatonsændring. Ved at hente en interim konsulent ind kan du skabe fleksible forudsætninger for nye indsigter og konstruktive løsninger, der skaber værdi i virksomheden.

Foretag en forespørgsel

Har du brug for hjælp til at finde den rigtige interim konsulent hurtigt? Vi er specialiseret i interim management og har over ti år i branchen.

Ring til os på +45 35 12 10 00 eller lav en forespørgsel her, og vi kontakter dig inden for 2 timer (i kontortid). Alle oplysninger, som du giver os, behandles fortroligt.

Inquiry - DK

Ofte stillede spørgsmål og svar om

Interim HR-specialist

Kort svar: Leverer specialiseret ekspertise på interim basis og støtter organisationen inden for kritiske HR-områder.
Ansvarsområderne omfatter:
– Tilvejebringelse af dyb viden inden for områder som arbejdsret, kompensation og fordele eller talent management.
– Støtte til forandringsledelse og projekter.
– Dække ledige stillinger i HR-funktionen for at sikre kontinuitet.
– Implementering og udvikling af HR-systemer.
– Sikre compliance og opdaterede procedurer.

Kort svar: Når organisationen hurtigt har brug for ekspertise eller aflastning inden for HR.
Almindelige situationer:
– Under forandringsprojekter eller omorganiseringer.
– Ledige stillinger, forældreorlov eller sygefravær.
– Ved implementering eller udvikling af HR-systemer.
– Når der er behov for specialiseret ekspertise inden for områder som arbejdsret eller employer branding.

Kort svar: Fleksibilitet, hurtig effekt og omkostningseffektivitet.
Eksempel på værdi:
– Hurtig adgang til HR-ekspertise.
– Producerer resultater på kort tid.
– Ingen langsigtede ansættelsesomkostninger.
– Bidrager med eksterne perspektiver og innovation.
– Hjælper organisationen med at styre risici i kritiske perioder.

Kort svar: Ofte på plads inden for 1-3 uger, typisk varer opgaven 3-9 måneder.
Tiden tilpasses efter behov, projektets omfang og overdragelse.

Kort svar: En interim manager skaber stabilitet og styrker funktionens arbejde.
– Leder teams og processer inden for sit område.
– Sikrer kontinuitet under forandringer.
– Driver forbedringer og udviklingsinitiativer.
– Tilfører objektivitet og ekspertise.

Kort svar: Normalt timepris, afhængigt af erfaring og kompleksitet.
Organisation:
– Fælles mål og mandat.
– Leverancer og milepæle defineret.
– Regelmæssig opfølgning og rapportering.
– Fleksibilitet i fuldtid eller deltid afhængigt af behov.
– Struktureret overdragelse til linjeleder eller organisation ved afslutningen af opgaven.

Kort svar: Forbedringer i HR-funktionens kvalitet og effektivitet.
Eksempel:
– Kortere gennemløbstider i HR-processer.
– Reducerede risici gennem stærkere compliance.
– Højere kvalitet i rekruttering og onboarding.
– Mere effektiv brug af HR-systemer.
– Forbedret medarbejderoplevelse og employer brand.

Andre services inden for HR