Hjem > Kunde
Trustpilot TrustScore

Trustpilot

Bedømmelse

 

4,8

 

af 5

  |  

295

 

anmeldelser

Interim rekruttering

Vi matcher den rette person til ethvert behov

Bredt netværk af kandidater i hele Danmark

Mere end 10 års erfaring inden for interim management

Altid hurtige processer og høj kvalitet

Lav en forespørgsel

Vi kontakter dig inden for 2 timer (kontortid)

Specialister i interim

Efter mere end ti år i interimbranchen har vi en god forståelse for vores kunders behov og for, hvad der skal til for hurtigt at levere den rette kompetence til hver enkelte opgave. I løbet af årene er det blevet til langt over 1 000 rekrutteringsopgaver med kvalificerede kandidater til de fleste brancher. Derfor betragter vi os selv som specialister inden for interim management.

Vi arbejder med både store og små kunder. Inden for de fleste brancher og sektorer.

Vores serviceområder

Gennem årene har vi hjulpet vores kunder med over 1 000 rekrutteringsopgaver af forskellig art, men her er de mest almindelige kompetencer, som vi arbejder med.

Virksomheds-ledelse

Et bredt netværk af højt kvalificerede kandidater fra de fleste brancher. F.eks.:

Interim CEO

Interim COO

Økonomi

Stort netværk af ledende konsulenter inden for økonomi. For eksempel:

Interim CFO

Interim Accounting Manager

Interim Business Controller

HR

Interim-ledere og seniorspecialister inden for hele HR-området. F.eks.:

Interim HR-chef

Interim HR Business Partner

HR-konsulent

Offentlig sektor

En stor del af vores opgaver er i kommuner, myndigheder, regioner og offentligt ejede virksomheder. 

Offentlig sektor

IT & Teknologi

Stort netværk af kvalificerede interim managers inden for IT-området. For eksempel:

Interim CIO / IT-chef

Interim CTO

IT Development Manager

Supply Chain & Produktion

En bred vifte af midlertidige ledere inden for forsyningskæde, indkøb og produktion. For eksempel:

Interim Supply Chain Mgr.

Interim indkøbschef

Interim produktionschef

Salg & Markedsføring

Bredt netværk af kvalificerede interim managers fra de fleste brancher. For eksempel:

Interim marketingchef

Interim salgschef

Interim kommunikationschef

Vores arbejdsproces

Der foretages en omfattende behovsanalyse ved den første kontakt. Takket være vores lange erfaring og erfarne executive recruiters er vi i stand til hurtigt at forstå dine behov og rådgive dig om eventuelle spørgsmål eller bekymringer.

På baggrund af behovsanalysen udarbejder vi, helst sammen med kunden i realtid, en kravprofil, som definerer kravene til færdigheder og erfaring. Kravprofilen danner derefter grundlaget for den videre proces gennem dialog med kandidaterne, præsentationer af kandidaterne, referenceoptagelse og opfølgning under den midlertidige ansættelse.

Ved interim rekruttering skal tingene gå hurtigt. Hemmeligheden er at have et stort netværk af kandidater med opdaterede oplysninger om deres færdigheder og tilgængelighed. Det har vi på Brightmill. For at finde de bedste kandidater er vi altid afhængige af vores eget netværk af nøje udvalgte kandidater i hele Sverige. Vi arbejder hurtigt og effektivt takket være vores internt udviklede systemunderstøttelse, som gør os præcise og tidseffektive.

For at gøre udvælgelsesprocessen så effektiv som muligt bruger vi vores digitale profilværktøj til at sammenligne kandidaternes kompetencer med kravprofilen. Dette giver os mulighed for at sikre objektivitet i udvælgelsesprocessen og for at sikre, at de ansøgere, vi kontakter, har en relevant profil.

Hos Brightmill arbejder vi udelukkende med kompetencebaseret rekruttering. Den ansvarlige senior rekrutteringsmedarbejder interviewer kandidaterne og udarbejder en klar kandidatprofil som supplement til kandidatens CV. Brightmill præsenterer de mest interessante kandidater for kunden.

Kunden interviewer de udvalgte kandidater og udvælger den endelige kandidat.

Der foretages baggrundskontrol af alle de kandidater, vi præsenterer. Brightmill foretager referencekontrol af den endelige kandidat. Den er også baseret på kravprofilen og suppleres af en række generiske spørgsmål, som er opsummeret skriftligt i et let forståeligt format.

Kontrakten underskrives digitalt med kunden og derefter med konsulenten. Brightmill tilbyder også hjælp til opstart og onboarding.

Foretag en forespørgsel

Har du brug for hjælp til at finde den rigtige interim konsulent hurtigt? Vi er specialiseret i interim management og har over ti år i branchen.

Ring til os på +45 35 12 10 00 eller lav en forespørgsel her, og vi kontakter dig inden for 2 timer (i kontortid). Alle oplysninger, som du giver os, behandles fortroligt.

Inquiry - DK

Ofte stillede spørgsmål om interim rekruttering

Vi håndterer et meget bredt spektrum af rekrutteringsopgaver, og vi formår som regel at finde løsninger ved selv de mest usandsynlige opgaver. De mest almindelige er interim ledere og seniorspecialister inden for økonomi, HR, IT og Teknik, Supply Chain og produktion, marketing samt interim ledere til den offentlige sektor.

Efter 10 års fokus på interim management er der kun få brancher og sektorer, som vi ikke har arbejdet med. I modsætning til rekrutteringsbureauer, der specialiserer sig inden for enkelte brancher, er vi specialiserede inden for interim management.

Ja, næsten halvdelen af vores opgaver er inden for den offentlige sektor. Læs mere »

Kandidaterne i vores netværk er fordelt over hele Danmark. Det er også almindeligt, at vi har konsulenter, der pendler ugentligt under deres opgaver.

Vi annoncerer aldrig vores opgaver, men arbejder udelukkende med search som værktøj. Om ønsket kan vi udarbejde en fortrolighedsaftale allerede ved den indledende forespørgsel på opgaven. Vi kan også underskrive fortrolighedsaftaler med kandidater, der er så langt fremme i rekrutteringsprocessen, at det bliver nødvendigt at dele fortrolige oplysninger med dem.

Vi kan normalt vende tilbage med en første tilbagemelding om potentielle kandidater allerede inden for 24 timer. Generelt tager det normalt 2-3 dage for os at præsentere de kandidater, som vi har interviewet på baggrund af den aktuelle opgaves kravspecifikation.

Vi har aldrig som mål at præsentere så mange kandidater som muligt, men præsenterer normalt kun de to-tre bedste kandidater til jobbet.

Ja, vores executive recruiters er både uddannede inden for kompetencebaseret rekruttering og bruger digitale værktøjer til at understøtte tilgangen i rekrutteringsprocessen.

Da der normalt er tale om midlertidigt ledige stillinger, er det normalt nødvendigt med en fuldtidsløsning. Trods det kan vi normalt finde konsulenter, der er interesserede i deltidsopgaver, selv om udvalget af kandidater bliver mindre.

Vi har ingen opstartsomkostninger eller faste honorarniveauer. Timesatsen (eller dagsatsen) fastsættes ud fra hver enkelte interimopgave i dialog med kunden og konsulenten.

Ja, vi har ingen opstartsomkostninger eller faste honorarniveauer, men vi kan afgive et tilbud med en anslået markedspris for den pågældende interim rolle, inden vi påbegynder rekrutteringsopgaven. Ellers vil I altid modtage timesatsen (eller dagssatsen) for hver kandidat, vi præsenterer for jer.

Nej. Frem for alt kan vi, som et interimbureau med et stort netværk af kandidater, sende alle opgaver i ‘udbud’. Det betyder, at vi finder frem til et udvalg af kvalificerede kandidater, som er interesserede i opgaven på de betingelser, kunden har fastlagt.

Nogle konsulenter er kun interesserede i at arbejde på opgavebasis, mens andre kan være interesserede i, at opgaven fører til en fastansættelse. Hvis I ansætter vil vi have ret til et ansættelseshonorar. Dette fastsættes ud fra varigheden af konsulentens opgavekontrakt og det lønniveau, som den pågældende vil modtage som fastansat.

Nej, vi har specialiseret os i interimansættelser. I sidste ende fører op til 15 procent af vores opgaver til fastansættelse, selv om det ikke var den oprindelige plan.

Det er yderst sjældent, at tingene ikke går godt. Hvis dette skulle ske, har vi en veletableret proces til at håndtere situationen for at sikre en tilfredsstillende opgaveløsning og eventuelt udskifte konsulenten.

Sådan ansætter du den rette interim manager

9 succeskriterier for en vellykket rekruttering

Hvad skal man overveje, når man har brug for en interim leder? Hvordan får man den rette person på plads inden for to uger, når en fastansættelse til en lederstilling tager seks måneder? Vi kommer med værdifulde anbefalinger til en hurtig og præcis rekruttering.

Læs mere