Hjem > Kunde
Trustpilot TrustScore

Trustpilot

Bedømmelse 

4.8

 af 5  |  

240

 anmeldelser

Interim rekruttering

Vi matcher den rette person til ethvert behov

Bredt netværk af kandidater i hele Danmark

Mere end 10 års erfaring inden for interim management

Altid hurtige processer og høj kvalitet

Lav en forespørgsel

Vi kontakter dig inden for 2 timer (kontortid)

Specialister i interim

Efter mere end ti år i interimbranchen har vi en god forståelse for vores kunders behov og for, hvad der skal til for hurtigt at levere den rette kompetence til hver enkelte opgave. I løbet af årene er det blevet til langt over 1 000 rekrutteringsopgaver med kvalificerede kandidater til de fleste brancher. Derfor betragter vi os selv som specialister inden for interim management.

Vi arbejder med både store og små kunder. Inden for de fleste brancher og sektorer.

samarbejde
carlsberg
Svea Solar
axfood
Swedavia
Intrum

Vores serviceområder

Gennem årene har vi hjulpet vores kunder med over 1 000 rekrutteringsopgaver af forskellig art, men her er de mest almindelige kompetencer, som vi arbejder med.

Virksomheds-ledelse

Et bredt netværk af højt kvalificerede kandidater fra de fleste brancher. For eksempel:

Interim CEO

Interim COO

HR

Interim-ledere og seniorspecialister inden for hele HR-området. For eksempel:

Interim HR-chef

Interim HR Business Partner

HR-konsulent

offentlig sektor

En stor del af vores arbejde foregår i den offentlige sektor. Vores kunder er kommuner, myndigheder og offentligt ejede virksomheder. 

Interim i den offentlige sektor

IT & teknologi

Stort netværk af kvalificerede vikarer inden for it-området. For eksempel:

Interim CIO / IT-chef

Interim CTO

Interim IT Development Mgr.

Supply Chain & produktion

En bred vifte af interim ledere inden for forsyningskæde, indkøb og produktion.

Interim Supply Chain Mgr.

Interim indkøbschef

Interim produktionschef

Salg & Markedsføring

Bredt netværk af kvalificerede interim managers fra de fleste brancher. For eksempel:

Interim marketingchef

Interim salgschef

Interim kommunikationschef

Vores arbejdsproces

Der foretages en omfattende behovsanalyse ved den første kontakt. Takket være vores lange erfaring og erfarne rekrutteringskonsulenter er vi i stand til hurtigt at forstå dine behov og rådgive dig om eventuelle spørgsmål eller overvejelser.

På baggrund af behovsanalysen udarbejder vi, helst sammen med kunden i realtid, en kravprofil, som definerer kravene til kompetencer og erfaring. Kravprofilen danner derefter grundlaget for den videre proces gennem dialog med kandidaterne, præsentationer af kandidaterne, referencetagning og opfølgning under interimopgaven.

Ved interim rekruttering skal tingene gå hurtigt. Hemmeligheden er at have et stort netværk af kandidater med opdaterede oplysninger om deres kompetence og tilgængelighed. Det har vi på Brightmill. For at finde de bedste kandidater er vi altid afhængige af vores eget netværk af nøje udvalgte kandidater i hele Danmark. Vi arbejder hurtigt og effektivt takket være vores egenudviklede IT platform, som gør os præcise og tidseffektive.

For at gøre udvælgelsesprocessen så effektiv som muligt bruger vi vores digitale profilværktøj til at sammenligne kandidaternes kompetencer med kravprofilen. Dette giver os mulighed for at sikre objektivitet i udvælgelsesprocessen og for at sikre, at de ansøgere, vi kontakter, har en relevant profil.

Hos Brightmill arbejder vi udelukkende med kompetencebaseret rekruttering. Den ansvarlige senior rekrutteringskonsulent interviewer kandidaterne og udarbejder en klar kandidatprofil som supplement til kandidatens CV. Brightmill præsenterer de mest interessante kandidater for kunden.

Kunden interviewer de udvalgte kandidater og udvælger den endelige kandidat.

Brightmill foretager referencekontrol af den endelige kandidat. Denne baseres tillige på kravprofilen og suppleres af en række generiske spørgsmål, som er opsummeret skriftligt i et let forståeligt format.

Aftalen underskrives digitalt med kunden og derefter med konsulenten. Brightmill tilbyder også hjælp til opstart og onboarding.

Send en forespørgsel

Har du brug for hjælp til hurtigt at finde den rette interim konsulent? Vi har specialiseret os i interim management og har over ti år i branchen.

Ring til os på 20 16 75 85 eller lav en forespørgsel her, og vi kontakter dig inden for 2 timer (i kontortid). Alle oplysninger, som du giver os, behandles fortroligt.

Inquiry - DK

Ofte stillede spørgsmål om interim rekruttering

Sådan ansætter du den rette interim manager

9 succeskriterier for en vellykket rekruttering

Hvad skal man overveje, når man har brug for en interim leder? Hvordan får man den rette person på plads inden for to uger, når en fastansættelse til en lederstilling tager seks måneder? Vi kommer med værdifulde anbefalinger til en hurtig og præcis rekruttering.

Læs mere