Hjem

>

Services

>

Interim Accounting Manager

Trustpilot TrustScore

Trustpilot

Bedømmelse 4,7 af 5  |  338 anmeldelser

Interim Accounting Manager

Målrettet rekruttering til ethvert behov

Bredt netværk af konsulenter i hele Danmark

Mere end 10 års erfaring inden for interim management

Altid høj kvalitet og hurtige processer

Foretag en forespørgsel

Vi kontakter dig inden for 2 timer (kontortid)

Har du brug for en interim regnskabschef?

At påtage sig en opgave som interim regnskabschef kræver både ekspertise og bredde. I vores konsulentnetværk har vi kvalificerede regnskabschefer, der er vant til at have et overordnet regnskabsansvar, ofte kombineret med personaleansvar. Nogle interim konsulenter har stor ekspertise inden for koncernregnskab og konsolidering på koncernniveau og påtager sig kun opgaver som koncernregnskabschefer.

En erfaren interim konsulent bidrager også ofte med at forbedre procedurer og processer ud fra deres brede erhvervserfaring og faglige spidskompetencer inden for regnskab. Vi kan hurtigt hjælpe dig med at finde den rette kandidat, uanset hvilket regelsæt du følger (K3, IFRS, US GAAP eller statslige regler).

Vi arbejder med både store og små kunder. Inden for de fleste brancher og sektorer.

Coor Service Management
Carlsberg
Struers
Stihl
Presto
Intrum

Vi forstår dine behov

Hos Brightmill har vi en gennemprøvet arbejdsmetode, der sikrer kvaliteten i hele processen. Vi har også et omfattende supportsystem, der er designet til at hjælpe vores executive recruiters i processen. Vi searcher målrettet for at finde egnede kandidater, som vi mener bedst vil matche stillingens kravspecifikation.

For at finde den rigtige kandidat skal vi til fulde forstå kundens behov og krav tidligt i processen. Det gør vi sammen med kunden, når vi udarbejder en kravspecifikation. I vores profilværktøj kan vi sammen definere og vægte kompetencerne og afdække opgaven ned i detaljen.

Brightmills samarbejde med sine kunder er kendetegnet ved professionalisme og hurtighed. Det er i hvert fald de ord, som vores kunder bruger til at beskrive os i deres Trustpilot-anmeldelser. Med ti år i branchen kender vi markedet og dets særpræg. Det gør, at vi kan bistå med råd og anbefalinger hele vejen gennem processen. Vi føler os trygge ved love vores kunder, at vi finder den perfekte konsulent. Hver gang.

Levering af højeste kvalitet

I forbindelse med interim-ansættelser er behovet ofte presserende. Derfor skal vi kunne handle hurtigt uden at gå på kompromis med kvaliteten. Vi har veludviklede digitale metoder, der understøtter hvert eneste trin i rekrutteringsprocessen, og vores executive recruiters har alle solid erfaring med kompetencebaseret rekruttering. Med deres erfaring og lydhørhed over for kundens behov sikrer de, at Brightmills rekrutteringsprocesser er præget af forretningsorienteret professionalisme.

Vi ved, at interim kandidater på markedet er forsigtige, når de skal vælge, hvilken partner de vil arbejde sammen med. Derfor gør vi os umage for at kunne tilbyde vores kandidater de mest interessante opgaver. For når vi kan gøre det, ved vi, at vi tiltrækker de bedste kandidater på markedet. Brightmills netværk er fordelt over hele Danmark, og vores kandidater er nøje udvalgt, så deres profiler matcher de opgaver, som vi formidler. Med de rigtige kandidater i netværket og velfungerende search-processer har vi skabt de bedst mulige betingelser for at skaffe vores kunder den rigtige konsulent.

Hvorfor Brightmill?

Vi er specialister i interim løsninger

En anerkendt leverandør, der tiltrækker de bedste kandidater.

En af Nordens største og mest erfarne interimleverandører

Din garanti for en tryg og kvalificeret løsning.

Strømlinet fra start til slut

Vores kunder giver os 4,7 ud af 5 på Trustpilot.

Strømlinet fra start til slut

Vores forretningsorienterede rekrutteringskonsulenter leder hele processen, fra kravprofil til gennemført interim opgave.

Hurtigt og træfsikkert

Takket være optimal digitalisering og integrering af AI kan vi levere både hurtigt og med høj kvalitet.

Vores løfte til vores kunder

Når du engagerer Brightmill, kan du forvente en erfaren og rådgivende medspiller med veletablerede processer for opgaveløsningen og procedurer for kommunikation og opfølgning. Med over ti års erfaring er vi et af sordend førende interim-bureauer. Vores fokus er at hjælpe dig med hurtigt og effektivt at finde den rette interimkonsulent til at opfylde dine behov. Vores arbejdsmetoder er moderne og effektive, og vores solide kvalitetsarbejde betyder, at vi ved, hvad vores kunder har brug for og ønsker.

Trustpilot TrustScore

Trustpilot

Bedømmelse 4,7 af 5  |  338 anmeldelser

Anmeldelser af Brightmill

Trustpilot 5-stjernet rating

Verificeret

Vi havde brug for en HR-konsulent med kort varsel og blev præsenteret for fire stærke kandidater, der alle kunne have udfyldt rollen. Hele processen, fra vores første kontakt til den endelige ansættelse, blev håndteret effektivt og afsluttet på blot én uge. Super service!

Hans, Lotus Microsystems

Verificeret

En högst professionell partner som har levererat duktiga kandidater till Presto AB, som stämt väl överens med vårt behov. Framförallt möjligheten att nå kandidater runt om i Norden har varit till stor hjälp.

Oscar Winkelmann, Presto AB

Vores arbejdsproces

Der foretages en omfattende behovsanalyse ved den første kontakt. Takket være vores lange erfaring og erfarne executive recruiters er vi i stand til hurtigt at forstå dine behov og rådgive dig om eventuelle spørgsmål eller bekymringer.

På baggrund af behovsanalysen udarbejder vi, helst sammen med kunden i realtid, en kravprofil, som definerer kravene til færdigheder og erfaring. Kravprofilen danner derefter grundlaget for den videre proces gennem dialog med kandidaterne, præsentationer af kandidaterne, referenceoptagelse og opfølgning under den midlertidige ansættelse.

Ved interim rekruttering skal tingene gå hurtigt. Hemmeligheden er at have et stort netværk af kandidater med opdaterede oplysninger om deres færdigheder og tilgængelighed. Det har vi på Brightmill. For at finde de bedste kandidater er vi altid afhængige af vores eget netværk af nøje udvalgte kandidater i hele Sverige. Vi arbejder hurtigt og effektivt takket være vores internt udviklede systemunderstøttelse, som gør os præcise og tidseffektive.

For at gøre udvælgelsesprocessen så effektiv som muligt bruger vi vores digitale profilværktøj til at sammenligne kandidaternes kompetencer med kravprofilen. Dette giver os mulighed for at sikre objektivitet i udvælgelsesprocessen og for at sikre, at de ansøgere, vi kontakter, har en relevant profil.

Hos Brightmill arbejder vi udelukkende med kompetencebaseret rekruttering. Den ansvarlige senior rekrutteringsmedarbejder interviewer kandidaterne og udarbejder en klar kandidatprofil som supplement til kandidatens CV. Brightmill præsenterer de mest interessante kandidater for kunden.

Kunden interviewer de udvalgte kandidater og udvælger den endelige kandidat.

Der foretages baggrundskontrol af alle de kandidater, vi præsenterer. Brightmill foretager referencekontrol af den endelige kandidat. Den er også baseret på kravprofilen og suppleres af en række generiske spørgsmål, som er opsummeret skriftligt i et let forståeligt format.

Kontrakten underskrives digitalt med kunden og derefter med konsulenten. Brightmill tilbyder også hjælp til opstart og onboarding.

En omkostningseffektiv og værdiskabende model

Nogle gange er der behov for hurtigt at genetablere kompetencer, som man har mistet. Så er en interimløsning den bedste måde at komme videre på. Ved at træffe beslutningen om at ansætte en kvalificeret interimkonsulent kan du med kort varsel finde en erfaren leder med dokumenteret ledelseserfaring, som hurtigt kan gå operationelt ind og levere resultater inden for en klart defineret mission.

En interimløsning er også god til at håndtere de udfordringer, du aktuelt står over for, med en høj grad af fleksibilitet og effektivitet. Med sin erhvervserfaring, ekspertise og sit branchekendskab har en interimkonsulent ikke kun en god forståelse for de udfordringer, der kan være. De har også tidligere erfaring med, hvordan man bedst håndterer dem. På denne måde kan en interimkonsulent levere de mest effektive tilgange til at skabe udvikling og opfylde mål.

Foretag en forespørgsel

Har du brug for hjælp til at finde den rigtige interim konsulent hurtigt? Vi er specialiseret i interim management og har over ti år i branchen.

Ring til os på +45 35 12 10 00 eller lav en forespørgsel her, og vi kontakter dig inden for 2 timer (i kontortid). Alle oplysninger, som du giver os, behandles fortroligt.

Inquiry - DK

Ofte stillede spørgsmål og svar om

Interim Accounting Manager

Kort svar: Leder interimt regnskabsfunktionen og sikrer governance, kvalitet og compliance.
Ansvarsområderne omfatter:
– Ledelse af regnskabsteamet.
– Budgettering, prognoser og finansiel planlægning.
– Kontrol og overholdelse af love og regler.
– Procesoptimering og systemforbedringer.
– Rapportering til ledelsen og bestyrelsen.

Kort svar: Når din organisation har brug for pålidelig regnskabsekspertise hurtigt.
Almindelige situationer:
– Vakance i rollen, når den faste accounting manager forlader virksomheden.
– Forandringsrejse som f.eks. omorganisering eller større projekter.
– Behov for specialiseret ekspertise, f.eks. koncernregnskab eller IFRS.
– interime projekter, der kræver erfaren ledelse.

Kort svar: Fleksibilitet, erfaring og hurtige resultater.
Eksempel på værdi:
– Hurtig adgang til ekspertise.
– Uafhængigt perspektiv og ny indsigt.
– Tilpasningsevne til behov på kort eller mellemlang sigt.
– Bred base eller dyb specialiseret viden afhængigt af behov.

Kort svar: Ofte inden for 1-3 uger, og opgaverne varer normalt 6-12 måneder.
Opgavens længde tilpasses efter behov, projektets omfang og overdragelse.

Kort svar: En interim accounting manager sikrer struktur og compliance i regnskabet.
– Leder regnskabsteams og -processer.
– Sikrer årsregnskaber, årsrapporter og regler (f.eks. IFRS).
– Forbedrer procedurer og processer for at opnå effektivitet.
– Forsyner ledelsen med pålidelig finansiel rapportering.

Kort svar: Prisen er normalt en timepris, der afhænger af erfaring og kompleksitet.
Organisation:
– Fælles mål og mandat.
– Klare leverancer og opfølgning.
– Fuldtid eller deltid afhængigt af organisationens behov.
– Exit med struktureret overdragelse sikrer kontinuitet.

Kort svar: Klare forbedringer i regnskabets kvalitet og effektivitet.
Eksempel:
– Kortere årsafslutningsproces.
– Større nøjagtighed i budget og prognoser.
– Færre revisionsafvigelser.
– Forbedret levering af rapporter til ledelsen og bestyrelsen.

Andre services inden for Økonomi