Hjem

>

Services

>

Interim COO

Trustpilot TrustScore

Trustpilot

Bedømmelse 4,8 af 5  |  339 anmeldelser

Interim COO

Vi matcher den rette person til opgaven

Bredt netværk af COO'er i hele Danmark

Mere end 10 års erfaring inden for interim management

Altid hurtige processer og høj kvalitet

Foretag en forespørgsel

Vi kontakter dig inden for 2 timer (kontortid)

Er du på udkig efter en interim COO?

Kravspecifikation og profil til en interim COO varierer alt efter branche og forretning. Som operativ chef skal man være i stand til at håndtere strategiske spørgsmål og samtidig kunne arbejde operationelt for at skabe forbedringer og øge effektivitet. Med solid brancheerfaring udfylder en interim COO rollen som en leveringsdygtig implementator, der motiverer og inspirerer underordnede ledere og medarbejdere, også ved tidsbegrænsede indsatser. Hos Brightmill har vi specialiseret os i at matche de rigtige kandidater til vore kunders specifikke behov. Ud fra vores store netværk af interim managers og effektive arbejdsmetoder kan vi ofte overgå vores kunders forventninger, både med hensyn til hurtighed og match med kravspecifikationen.

Vi arbejder med både store og små kunder. Inden for de fleste brancher og sektorer.

Samsung
Eurowind Energy
Electrolux
COWI
Conscia
Intrum

Kvalitetssikrede kandidater

Vi ved, at interim kandidater er omhyggelige, når de vælger, hvilke virksomheder de vil arbejde sammen med. Ved at tilbyde interessante og udfordrende opgaver ved vi, at vi tiltrækker de bedste kandidater på markedet. Personerne i vores netværk er nøje udvalgt til at matche de opgaver, vi tilbyder. Med Brightmills kandidater og vores veletablerede arbejdsprocesser har vi skabt unikke betingelser for at kunne tilgodese vores kunders behov. Brightmills kandidater befinder sig naturligvis over hele Danmark – præcist som vores kunder.

Ved interimansættelser skal tingene gå hurtigt. Behovene er ofte umiddelbare, men kravspecifikationen er specifik. Derfor har vi i Brightmill været omhyggelige med at udvikle vores arbejdsprocesser. De skal understøtte en hurtig rekrutteringsproces af høj kvalitet. Vi har velfungerende digitale metoder til at sikre kvaliteten i alle faser fra kravspecifikation til levering på opgaven. Vores executive recruiters har stor erfaring med kompetencebaseret rekruttering inden for interim management. Med en kombination af lydhørhed og forretningsforståelse sikrer de, at alle Brightmills rekrutteringsprocesser er præget af effektivitet og dialog.

Sådan finder vi den rigtige COO

Vi har en solid rekrutteringsproces med en række obligatoriske trin for at sikre kvaliteten i alle led. For at kunne finde den rigtige kandidat er vi omhyggelige med at sikre fuld konsensus med kunden om krav og behov fra starten af opgaven. Dette opnår vi ved at udarbejde kravspecifikationen i grundig dialog med kunden. Som understøttelse har vi vores skræddersyede digitale profilværktøj, der gør det muligt for os løbende at definere og vurdere kompetencer og andre krav. Når kravspecifikationen er udarbejdet, begynder vi at lede efter kandidater.

Hos Brightmill arbejder vi udelukkende med search. Det betyder, at vi aktivt opsøger kandidater, som vi mener vil matche den ønskede profil. Derefter gennemfører vi en komplet rekrutteringsproces i fuld overensstemmelse med alle spillets regler, herunder kvalitetssikrende interviews, baggrundskontrol, kundeinterviews og referencetagning. Med mere end ti år i branchen kender vi det nordiske marked for interim. Du er velkommen til at spørge os!

Hvorfor Brightmill?

Vi er specialister i interim løsninger

En anerkendt leverandør, der tiltrækker de bedste kandidater.

En af Nordens største og mest erfarne interimleverandører

Din garanti for en tryg og kvalificeret løsning.

Strømlinet fra start til slut

Vores kunder giver os 4,8 ud af 5 på Trustpilot.

Strømlinet fra start til slut

Vores forretningsorienterede rekrutteringskonsulenter leder hele processen, fra kravprofil til gennemført interim opgave.

Hurtigt og træfsikkert

Takket være optimal digitalisering og integrering af AI kan vi levere både hurtigt og med høj kvalitet.

Brightmill opfylder dine forventninger

Når du hyrer Brightmill, kan du forvente et samarbejde, der er præget af hastighed, struktur og kommunikation. Vore executive recruiters er erfarne og har længe arbejdet med kompetencebaseret rekruttering til interimstillinger. Vores digitale værktøjer giver os mulighed for effektivt at sikre konsensus med vores kunder om krav og behov fra opgavens opstart. Allerede her sætter vi standarden for det kvalitetsniveau, der kendetegner vores måde at arbejde på. Med vores velafprøvede arbejdsprocesser guider vi dig gennem processen med en sikker hånd.

Hos Brightmill arbejder vi aktivt for at sikre, at du som kunde føler dig involveret i hele processen. Vi bistår gerne med rådgivning og tips undervejs. Takket være en streng kvalitetssikring ved vi, at vores metoder er effektive. Derfor kan vi garantere, at du får de resultater, du ønsker.

Trustpilot TrustScore

Trustpilot

Bedømmelse 4,8 af 5  |  339 anmeldelser

Anmeldelser af Brightmill

Trustpilot 5-stjernet rating

Verificeret

Quick response to our needs and the consultant was a perfect match.

Petra, Electrolux

Verificeret

Have had an open dialogue with Brightmill (Søren Selnæs), who quickly came up with a list of qualified candidates. The selected candidate has been able to solve all the practical tasks with a very high quality, has brought a broad knowledge within HR and local Swedish legislation, was up and running immediately and has been able to provide both general HR guidance and strategic input for the various tasks.

Grethe Højlund, Ipsen AB

Vores arbejdsproces

Der foretages en omfattende behovsanalyse ved den første kontakt. Takket være vores lange erfaring og erfarne executive recruiters er vi i stand til hurtigt at forstå dine behov og rådgive dig om eventuelle spørgsmål eller bekymringer.

På baggrund af behovsanalysen udarbejder vi, helst sammen med kunden i realtid, en kravprofil, som definerer kravene til færdigheder og erfaring. Kravprofilen danner derefter grundlaget for den videre proces gennem dialog med kandidaterne, præsentationer af kandidaterne, referenceoptagelse og opfølgning under den midlertidige ansættelse.

Ved interim rekruttering skal tingene gå hurtigt. Hemmeligheden er at have et stort netværk af kandidater med opdaterede oplysninger om deres færdigheder og tilgængelighed. Det har vi på Brightmill. For at finde de bedste kandidater er vi altid afhængige af vores eget netværk af nøje udvalgte kandidater i hele Sverige. Vi arbejder hurtigt og effektivt takket være vores internt udviklede systemunderstøttelse, som gør os præcise og tidseffektive.

For at gøre udvælgelsesprocessen så effektiv som muligt bruger vi vores digitale profilværktøj til at sammenligne kandidaternes kompetencer med kravprofilen. Dette giver os mulighed for at sikre objektivitet i udvælgelsesprocessen og for at sikre, at de ansøgere, vi kontakter, har en relevant profil.

Hos Brightmill arbejder vi udelukkende med kompetencebaseret rekruttering. Den ansvarlige senior rekrutteringsmedarbejder interviewer kandidaterne og udarbejder en klar kandidatprofil som supplement til kandidatens CV. Brightmill præsenterer de mest interessante kandidater for kunden.

Kunden interviewer de udvalgte kandidater og udvælger den endelige kandidat.

Der foretages baggrundskontrol af alle de kandidater, vi præsenterer. Brightmill foretager referencekontrol af den endelige kandidat. Den er også baseret på kravprofilen og suppleres af en række generiske spørgsmål, som er opsummeret skriftligt i et let forståeligt format.

Kontrakten underskrives digitalt med kunden og derefter med konsulenten. Brightmill tilbyder også hjælp til opstart og onboarding.

Skab værdi med en interim manager

Har du brug for en erfaren leder i en begrænset periode? Kontakt os på Brightmill, så sørger vi for at finde den kompetenceprofil, du leder efter!

En udbredt misforståelse er, at interimopgaver altid handler om at forvalte det eksisterende. Det kan også være tilfældet, men at ansætte en interim manager kan også være en effektiv måde at skabe øget værdi og fremme udvikling i din forretning. Med en interim manager henter man en erfaren konsulent med lang erhvervserfaring i rollen og branchen ind. En senior aktør, der kan bidrage med nye perspektiver og samtidig tilbyde en sikker levering af lederskab og ekspertise.

Foretag en forespørgsel

Har du brug for hjælp til at finde den rigtige interim konsulent hurtigt? Vi er specialiseret i interim management og har over ti år i branchen.

Ring til os på +45 35 12 10 00 eller lav en forespørgsel her, og vi kontakter dig inden for 2 timer (i kontortid). Alle oplysninger, som du giver os, behandles fortroligt.

Inquiry - DK

Ofte stillede spørgsmål og svar om

Interim COO

Kort svar: Leder og udvikler den operationelle forretning i en begrænset periode.
– Sikrer effektiv drift og procesoptimering.
– Ansvarlig for produktivitet, kvalitet og leveringssikkerhed.
– Udvikler og implementerer operationelle strategier i overensstemmelse med forretningsmålene.
– Leder teams og giver organisationen mulighed for at præstere.

Kort svar: Når virksomheden står over for ændringer, ledige stillinger eller presserende driftsmæssige udfordringer.
– Ved pludselig afgang eller længerevarende fravær.
– Under større forandringer, som f.eks. omstrukturering eller udvidelse.
– Når der er mangel på driftsekspertise internt.
– For at stabilisere virksomheden under en krise eller hurtig vækst.

Kort svar: Giver hurtig adgang til erfarent operationelt lederskab, der leverer resultater.
– Fleksibel løsning uden langsigtede ansættelsesforpligtelser.
– Objektiv analyse og nye perspektiver.
– Målbare forbedringer i effektivitet og lønsomhed.
– Umiddelbar forstærkning på ledelsesniveau.

Kort svar: Udpeges ofte inden for 1-3 uger; opgaverne varer normalt 6-12 måneder.
– Det er en stor fordel at kunne starte med kort varsel.
– Varigheden tilpasses efter projektets mål og kompleksitet.
– En klar plan med milepæle og leverancer fastlægges i begyndelsen.

Kort svar: En interim COO optimerer driften og styrker den organisatoriske effektivitet.
– Leder de daglige driftsaktiviteter.
– Identificerer og implementerer procesforbedringer.
– Styrker teamstruktur og lederskab.
– Giver stabilitet i perioder med forandring eller ekspansion.

Kort svar: Honoraret fastsættes pr. dag eller time og tilpasses opgavens omfang. Opgaven organiseres med et klart mandat, mål og regelmæssig opfølgning.
– En klar rollebeskrivelse og leverancer defineres ved opstart.
– Tidsramme og milepæle aftales i fællesskab.
– Løbende rapportering skaber gennemsigtighed.
– Afslutning med struktureret overdragelse sikrer kontinuitet.

Kort svar: Forbedret effektivitet, lønsomhed og leveringssikkerhed.
– Højere produktivitet og reducerede omkostninger.
– Forbedret leveringsnøjagtighed og kundetilfredshed.
– Stærkere lederskab og motiverede teams.
– Mere effektive arbejdsgange gennem procesoptimering.

Andre services inden for Virksomhedsledelse