Hjem

>

Services

>

Interim produktionschef

Trustpilot TrustScore

Trustpilot

Bedømmelse 4,8 af 5  |  346 anmeldelser

Interim produktionschef

Vi matcher den rette person til ethvert behov

Bredt netværk af kandidater i hele Danmark

Mere end 10 års erfaring inden for interim management

Altid hurtige processer og høj kvalitet

Foretag en forespørgsel

Vi kontakter dig inden for 2 timer (kontortid)

Har du brug for en interim produktionschef?

Vores interim managers har stor erfaring inden for forskellige fremstillings- og procesindustrier. Med fokus på produktivitet, kvalitet, sikkerhed og omkostninger kan en interim produktionschef både lede og udvikle drift og medarbejdere i retning af erklærede mål. Mange af vores interim managers er vant til at iværksætte og systematisk drive forbedrings- og udviklingsprocesser. Har du brug for en Change Manager for at minimere kvalitetsmangler og omkostninger? Ønsker du at øge effektivitet og kundetilfredshed? Vi har interim konsulenter med specialistkompetencer inden for Lean, Six Sigma, 5S og Kaizen.

Vi arbejder med både store og små kunder. Inden for de fleste brancher og sektorer.

Coor Service Management
Carlsberg
NKT
Nordic Sugar
Conscia
Ballerup Kommune

Interim konsulent hurtigt på plads

Ved interimrekruttering skal tingene gå hurtigt. Men det skal stadig gå rigtigt for sig. Vi plejer at sige, at vi kan præsentere kvalitetssikrede kandidater inden for et par dage. Vi har en digital systemunderstøttelse, der gør det lettere for vores executive recruiters at opretholde kvaliteten af deres arbejde. De har alle mange års erfaring med kompetencebaseret rekruttering inden for interim management og arbejder målrettet for at sikre, at tingene går hurtigt med det rigtige resultat.

Med en kombination af forretningsforståelse og lydhørhed sikrer vi, at Brightmills rekrutteringsprocesser er præget af professionalisme og en høj leveringshastighed. Vores kandidater befinder sig over hele Danmark er nøje udvalgt til at matche de opgaver, vi tilbyder dem. Det, kombineret med vores gennemprøvede search processer, betyder, at vi ved, at vi har det, der skal til for at tilbyde vores kunder den rette konsulent til at dække deres behov.

Løft vidensniveauet og øg udviklingstempoet

Det er ikke usædvanligt at styrke sit team med en specialist fra tid til anden. En måde at gøre det på er at hente en en interim manager ind som en tidsbegrænset ressource. De fleste af vores kunder fortæller, at vidensniveauet i gruppen bliver løftet, når man henter en erfaren interim konsulent ind. Det skyldes, at vores kandidater ud over solid faglig ekspertise ofte kommer med både brancheerfaring og lang erhvervserfaring. Det betyder, at de har en god forståelse for, hvilke udfordringer der kan være, men også ideer til, hvordan disse kan håndteres.

Lad en erfaren interim konsulent hjælpe med at kaste nyt lys over en situation og bruge deres omfattende erfaring til at sætte sig hurtigt ind i arbejdet og begynde at levere resultater! Sådan kan en interim manager både bidrage til vidensudvikling og være katalysator for udvikling i din organisation.

Hvorfor Brightmill?

Vi er specialister i interim løsninger

En anerkendt leverandør, der tiltrækker de bedste kandidater.

En af Nordens største og mest erfarne interimleverandører

Din garanti for en tryg og kvalificeret løsning.

Strømlinet fra start til slut

Vores kunder giver os 4,8 ud af 5 på Trustpilot.

Strømlinet fra start til slut

Vores forretningsorienterede rekrutteringskonsulenter leder hele processen, fra kravprofil til gennemført interim opgave.

Hurtigt og træfsikkert

Takket være optimal digitalisering og integrering af AI kan vi levere både hurtigt og med høj kvalitet.

Vi holder, hvad vi lover

Vores arbejdsmetoder er effektive og moderne. Vores målrettede kvalitetsarbejde gør, at vi ved, hvad vores kunder har brug for og ønsker. Med over ti års erfaring inden for interim management er vi blevet et af de førende interim bureauer i Norden. Vores mål er at hjælpe dig hurtigt og effektivt med at finde den rette interim konsulent til at løse dine behov. Vi ved, at de rette kompetencer hos vores konsulenter skaber værdi for vores kunder! Derfor arbejder vi målrettet på at levere værdi hver dag.

Når du hyrer Brightmill, får du en erfaren og pålidelig leverandør af interim services – kort sagt, en sikker samarbejdspartner.

Trustpilot TrustScore

Trustpilot

Bedømmelse 4,8 af 5  |  346 anmeldelser

Anmeldelser af Brightmill

Trustpilot 5-stjernet rating

Verificeret

Havde en professionel tilgang og en god forståelse for vores behov. Fandt den rette kandidat på kort tid, så vi kunne komme videre.

S. Rasmussen, Copenhagen Contemporary

Verificeret

We used this service for the recruitment of a temporary Customer Service Manager. Our recruiter, Søren Selnæs, was great to work with—very communicative and attentive. He took the time to truly understand our needs and delivered strong candidates that matched what we were looking for. In the end, we successfully completed the recruitment. Overall, a smooth and professional experience. Would recommend!

Adam Julin, Sonova Denmark A/S

Vores arbejdsproces

Der foretages en omfattende behovsanalyse ved den første kontakt. Takket være vores lange erfaring og erfarne executive recruiters er vi i stand til hurtigt at forstå dine behov og rådgive dig om eventuelle spørgsmål eller bekymringer.

På baggrund af behovsanalysen udarbejder vi, helst sammen med kunden i realtid, en kravprofil, som definerer kravene til færdigheder og erfaring. Kravprofilen danner derefter grundlaget for den videre proces gennem dialog med kandidaterne, præsentationer af kandidaterne, referenceoptagelse og opfølgning under den midlertidige ansættelse.

Ved interim rekruttering skal tingene gå hurtigt. Hemmeligheden er at have et stort netværk af kandidater med opdaterede oplysninger om deres færdigheder og tilgængelighed. Det har vi på Brightmill. For at finde de bedste kandidater er vi altid afhængige af vores eget netværk af nøje udvalgte kandidater i hele Sverige. Vi arbejder hurtigt og effektivt takket være vores internt udviklede systemunderstøttelse, som gør os præcise og tidseffektive.

For at gøre udvælgelsesprocessen så effektiv som muligt bruger vi vores digitale profilværktøj til at sammenligne kandidaternes kompetencer med kravprofilen. Dette giver os mulighed for at sikre objektivitet i udvælgelsesprocessen og for at sikre, at de ansøgere, vi kontakter, har en relevant profil.

Hos Brightmill arbejder vi udelukkende med kompetencebaseret rekruttering. Den ansvarlige senior rekrutteringsmedarbejder interviewer kandidaterne og udarbejder en klar kandidatprofil som supplement til kandidatens CV. Brightmill præsenterer de mest interessante kandidater for kunden.

Kunden interviewer de udvalgte kandidater og udvælger den endelige kandidat.

Der foretages baggrundskontrol af alle de kandidater, vi præsenterer. Brightmill foretager referencekontrol af den endelige kandidat. Den er også baseret på kravprofilen og suppleres af en række generiske spørgsmål, som er opsummeret skriftligt i et let forståeligt format.

Kontrakten underskrives digitalt med kunden og derefter med konsulenten. Brightmill tilbyder også hjælp til opstart og onboarding.

Værdiskabelse med interim

Står du over for et chefskifte, eller er der behov for en større transformation? Måske står du over for konkrete forretningsmæssige udfordringer, som skal tages vare på? Under alle omstændigheder er en interimsløsning en effektiv og nu velafprøvet måde at håndtere den slgs situationer. Det giver vores kunder mulighed for at imødegå de udfordringer, de står over for, med en høj grad af fleksibilitet.

Ved at træffe beslutningen om at ansætte en kvalificeret interim konsulent kan du med kort varsel få en erfaren manager med dokumenteret ledelseserfaring ind, som hurtigt kan gå operationelt ind i en klart defineret opgave og skabe resultater.. Sådan kan en interim specialist bidrage til både vidensudvikling og værdiskabelse.

Foretag en forespørgsel

Har du brug for hjælp til at finde den rigtige interim konsulent hurtigt? Vi er specialiseret i interim management og har over ti år i branchen.

Ring til os på +45 35 12 10 00 eller lav en forespørgsel her, og vi kontakter dig inden for 2 timer (i kontortid). Alle oplysninger, som du giver os, behandles fortroligt.

Inquiry - DK

Ofte stillede spørgsmål og svar om

Interim produktionschef

Kort svar: Leder, udvikler og optimerer en produktionsoperation i en begrænset periode.
Ansvarsområderne omfatter:
– Sikre effektiv drift og produktionsflow.
– Implementering af forbedringsmetoder som Lean og Six Sigma.
– Drive forandringsprojekter uden at forstyrre den daglige drift.
– Håndtering af udfordringer i forbindelse med kvalitet, omkostninger og leveringssikkerhed.
– Motivere og udvikle produktionsmedarbejdere.

Kort svar: Når organisationen har brug for hurtig forstærkning eller ekspertise.
Almindelige situationer:
– I tilfælde af vakance under forældreorlov, sygeorlov eller rekruttering.
– Under opførelsen af nye faciliteter.
– Under hurtig vækst eller større omorganisering.
– Til at køre specifikke projekter i produktionen.
– For at løse problemer med kvalitet, effektivitet eller levering.

Kort svar: Hurtig løsning og objektiv ekspertise.
Eksempel på værdi:
– Hurtig adgang til en erfaren produktionsleder.
– Fleksibel løsning til korte eller mellemlange opgaver.
– Objektivitet ved at komme udefra.
– Sikrer forretningskontinuitet og stabilitet.
– Skubber ændringer igennem med klare præstationsmål.

Kort svar: Starter ofte inden for 1-3 uger, sædvanlige opgaver 6-12 måneder.
Opgavens længde afhænger af behovet – fra interim håndtering af ledige stillinger til langsigtede forandringsinitiativer.

Kort svar: En interim produktionschef styrker kapaciteten og kvaliteten i produktionen.
– Leder produktionsteams og skaber struktur.
– Implementerer forbedringsmetoder.
– Sikrer leveringssikkerhed og omkostningseffektivitet.
– Bidrager med nye perspektiver i forandringsledelse.

Kort svar: Normalt et time- eller dagshonorar afhængigt af erfaring og opgavens kompleksitet.
Organisering:
– Mandat og mål defineres fra starten.
– Der fastsættes klare leverancer og milepæle.
– Regelmæssige rapporter til ledelsen.
– Fleksibilitet i forhold til fuldtid eller deltid afhængigt af situationen.
– Struktureret overdragelse til den faste leder eller organisation ved afslutningen af opgaven.

Kort svar: Mere effektiv produktion og øget rentabilitet.
Et eksempel:
– Omkostningsbesparelser gennem optimering.
– Kortere leveringstider og færre afbrydelser.
– Forbedret produktkvalitet.
– Højere produktivitet og bedre udnyttelse af ressourcer.
– Mere motiverede teams med klar styring.

Andre services inden for Supply Chain & Produktion